25 Kasım 2009 Çarşamba

İkinci Ay devam..

Ayazım, oğlum, minik köpek balığımım ikinci aydaki marifetlerini de not düşmek istiyorum..
  • İkinci ayını tam doldurmadan dudaklarını ve ellerini emmeye başladı.. Eller ağıza götürülmez annem diyorum, elini çekiyorum, zararlarını anlatıyorum küçük adama, şimdilerde "elini ağzına götürme anneciğim" dediğimde elini çekmeye başladı, bayılıyorum.
  • Çenesi düştü :) çok güzel konuşuyoruz oğlumla..
  • Beni, babasını ve Berrin Teyzesini zaten çok iyi tanıyordu da, artık anneanne,baabaanne ve dedesini, amcasını da çok iyi tanıyor..
  • Doğduğundan beri kafayı ara ara dik tutabiliyordu, artık tam tutabiliyor..
  • Kırmızı miki fareli elbisemi giydiğimde mikilerle konuşmaktan m.eme bile ememiyor..
  • Çok gülüyor..
  • Aynı gün 3 aşı olduğu gün ağlamayı da öğrendi, istediği olmadığında ağlıyor.. Sanki etinden et koparılıyormuşcasına.. İlk günler panikle her istediğini yapıyordum.. Özellikle de sakinleşmesi için m.eme veiyordum.. Yanlış tabii ki, ben de o ilk günlerdeki korkuyu atlattıktan sonra doğru yolu buldum ve başını okşayarak, onunla konuşarak ve dikkatini dağıtarak, sakinleştirmeye başladım.. İşe yaradı..
  • Gece yarım kundak yatırmama rağmen (bu yarım kundak pek çok şekilde kullanılıyor, benim kastettiğim sıçrayarak kollarıyla kendisini uyandırmaması için kollarını kundaklamak, bacaklar serbest, tavsiye ederim) bacaklarla üstünü açmayı ve artık nadiren de olsa kolları kundaktan kurtarmayı başarıyor. Uyku tulumuna acil geçiş yapmamız gerek..
  • Günlük rutinimize çok güzel uyum sağlıyor.. Bundan ayrıca bahsedeceğim..
  • Babası eve gelmeden gece uykusuna yatmıyor, onu bekliyor :)
  • Ev tipi ana kucağından kendisini aşağı kaydırıyor, yakında yürüyecek :P
  • Yüzüstü yatarak, kucağımda, göğsü emzirme yastığında olacak şekilde, kafayı dikip etrafı seyretmeye bayılıyor, yorulana kadar tabii.. Bu şekilde sırtını ovarsam ki hemen hemen hep yapıyorum, ağzından gazını da cok güzel çıkarıyor..
  • M.emede uyumaya bayılıyor. Babası artık uyudu yatağına dediği anda uyumamış emiyormuş gibi hemen bir iki cuk cuk yapıyor afacan, bizi kandıracak.. Nedense orda uyurken ne gaz sancısı ne bişey olmuyor, mışıl mışıl uyuyor..
  • Birinci aydan beri "enneeeeeeee" gibi bir ses çıkarıyor, anne olduğuna inanmak istiyorum o sesin :)
  • Kameraya çektiğimi anladığı an gülmeyi ve konuşmayı bırakarak ciddi ciddi kameraya bakıyor kerata..
  • Çokkkkk uzun zamandır kucakta ayarkata gezdirirsek kesiklikle sakinleşiyor ve etrafı izliyor.. Bu hali ve bakışları çok komik.. Bayılıyorum..
  • Evimizden başka evlere gittiğimiz zaman herşeyi inceliyor gözleriyle, orayı hafızaya kazıyana kadar..

Şimdilik aklıma bunlar geliyor, gerisi gelirse ikinci ay devam devam yaparız..

1 yorum:

  1. Ellerinden tutunca, kalkiyor ve ayakta "he-man" muzigi esliginde dik durabiliyor.
    Televizyon izlemeyi seviyor, reklamlara ve maclara bayiliyor. Daha simdiden! :)
    Sabah 5 en gec 6'da gozler fildir fildir, gulucukler fora. Saolsun sabah sekeri bize 6'dan sonra uyuma firsati vermiyor.
    Yarin aksam 3 aylik oluyor ama maasallah, nazarlardan korunsun bizimkisi 2-3 ay onden gidiyor :D
    Annesi ve ben, kendisine bayiliyoruz...

    YanıtlaSil