4 Aralık 2013 Çarşamba

traş olmuş güzel oğlan..


traş oldu benim oğlum geçen haftasonu, ben de bu güzelliği buraya ekledim
 
Günler çok hızlı akıp gidiyor, hayat sanki yine değişikliklere gebe.. Benim çok uzun zamandır beklediğim, hatta artık sıkılmaya başladığım konular var önümüzde.. Herbirinde sırayla gelişmeler olacak ve ben her defasında mutlu olacağım. Mutluluğumu da önce aileme yansıtacağım, güzel günler gelecek..
 
İnanılmaz yoğun çalışıyorum, yapmak istediğim gündelik aktivitelerin ancak %20 sini filan yapabiliyorum. Yine de hala heyecanımı kaybetmiyorum bu yeni düzenim için. Bir de son iki haftadır haftasonunu evde geçirebildim ya deymeyin keyfime.
 
Televizyon neredeyse hayatımdan çıktı. Bu hep aklımın bir köşesinde olan ancak bir türlü aksiyon alamadığım bir konuydu. Kaderin ağları öyle bir örüldü ki başıma da çorap örüldü, uyumaya zor vakit buluyorum, ne televizyonu. Çok da iyi oldu, pek kolay ve pek güzelmiş canım. Herbikeslere tavsiye ederim. İtiraf edeyim ki aklım Muhteşem Yüzyıl'da kalmadı değil, çok da değil ama bitireyim bari son sezonu diyorum..
 
Maraton şeklinde bir haftasonu beni beklerken, bu hafta bitsin mi? Emin miyim?
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder