7 Haziran 2010 Pazartesi

Kısa..Kısa Haftasonu..


Cumartesi ve pazar günleri en azından akşama kadar evde oturabildiğimiz için dinlenebildiğimiz bir haftasonu oldu diyebilirim. Cumartesi akşam arkadaşlarımız Billur&Alper'in düğününe katıldık. Oğlumun babaannesi Antakya'da, anneannesi de abimlerde diğer torununa bakmakta olduğu için Ayaz Paşa'yı cicianneannesine bıraktık :) -teyzem oluyor kendileri-.. Aslında niyetim teyzemlerde bir saat kadar birlikte olmak ve sonra da orada hazırlanıp çıkmaktı. Ancak ailecek uyuyakaldığımız için bu olamadı, apar topar teyzeme gittik, talimatları verdim, giyindik ve çıktık.
Bu sefer şöyle bir hata yaptım, gittim öptüm biz gidiyoruz dedim ama bizi yolcu etmedi. Dolayısıyla gitiğimizi de anlamamış. 10-15 dakika sonra fark edip anneeeee diyerek aramaya başlamış. Sonra bir mızmızlanmış ,bir enişteme alkış yapmış, mızmızlamış, alkış yapmış, teyzem de 20:30 gibi uyutmuş. Normal uyku saatinden yarım saat kadar önce yani. İyi performans :)
Çok da güzel uyumuş, uykuda mızmızlık yapmamış. Gece ben onu alıp arabaya bindiğimde ise kucağımda gözlerini açtı ve bana kocaman bir gülücük hediye etti. Çok mutlu oldu kuzum. Bir daha da uyumadı yol boyunca. Devamlı bana bakıp güldü. Levent sapağında trafik kilitlenince sıkılabilir diye korktum ama hiç sorun çıkartmadı. Yarı baygın yarı uyanık evimize vardık. Tabii eve gelince uykusu açıldı ve uyutmam bir saatimi aldı. Olsun, bayılırım ben o minnoşa. O bakışlar, o gülüş herşeye değer.
Pazar günü de evde keyif yaptık. Akşam Ayaz ikindi uykusundan uyanınca çıkıp Cevahir'e gittik ailecek. Biraz alışveriş yapıp, yemek yiyip döndük. Evimi biraz daha yuvaya döndürecek, uzun zamandır istediğimiz birkaç parça aldık. Büyük bir çöp kovası istiyorduk mesela, Koçtaş'ta filan bulamadık bir türlü istediğimiz gibi. Öylesine girdiğimiz Debenhams'ta süper, tam mutfaktaki elektronik aletlerimle takım bir kova bulduk, kocaman. Başarılı bir alışveriş günüydü.
Not: Fotolar bir önceki haftasonundan. Ayaz'la birlikte Masal ve Melodi'yi ziyaretimizden efendim. Bu ziyaretleri sıklaştırmamız gerekiyor. Kendilerini de annelerini de çokkk seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder