6 Haziran 2011 Pazartesi

20 aylık bebekle yurt dışı.. tatil rotamız..

Dokuz günlük çok güzel bir tatil yaptık ailecek. Önce programımızdan bahsedeyim ki ne kadar yoğun bir tatil olduğu belli olsun.

Cuma akşam uçağıyla Viyana'ya vardık ve otele yerleştik.
Cumartesi Viyana'yı baştan başa gezdik. Gündüz ayrı, gece ayrı gezdik.
Pazar sabah uçağı ile Roma'ya geçtik. İki gece de Roma'da kaldık. Yani iki gündüz ve iki gece de Roma'yı gezdik.
Salı hızlı trenle Floransa'ya geçtik ve hemen şehri gezdik.
Çarşamba araba kiraladık ve Toskana Vadisi'nde Siena ile San Gimignano'yu gezdik. Arabayla dağ yollarından geçerek bir çok yer gördük.
Perşembe yine kiraladığımız arabayla Floransa'nın hemen dışındaki outlete gittik. Bütün gün oradaydık. Dönüşte yine Floransa'da dolaştık.
Cuma hızlı trenle Venedik'e gittik, günü orda geçirip akşam Floransa'ya döndük.
Cumartesi sabah yine hızlı trenle Roma'ya gittik. O gün de Roma'da dolaşıp, Roma'da kaldık.
Pazar sabah uçağı ile yurda dönüş yaptık. Aktarmalı uçak olduğu için eve varmamız akşam yediyi buldu.

Bu arada Ayaz bu gezmelerin hemen hepsinde bize eşlik etti. Sadece bazı gece turlarına katılmadı ki bu da üç kez gerçekleşti. Babaannesi ve dedesiyle kaldı bu üç gece, tabii biz gelene kadar. Gece turu dediysem gece dokuzdan sonrası demek istiyorum. Genellikle sabah dokuz - gece dokuz arası bizimle sokaklarda fink attı.

Uaçk biletlerimiz Roma gidiş ve Roma dönüş olduğu için Roma'da üç gece üst üste kalmadık. İlk kaldığımız Sheraton Roma'nın konumu da pek iyi değildi. Şehir merkezinde gezeceğimiz yerlere gitmemiz için metro ile gitmemiz ve metroya'da yürümemiz gerekti. Otelin shuttle servisi de vardı ama o bize uymadı. Bu bizim fazladan bir otel değiştirmemize neden oldu. Tahmin edersiniz ki bavul toplamak zor zanaat bebekliler için. Bavulları dağıtmamak ise imkansız.