5 Mart 2014 Çarşamba

dokuz kız desem benim için çok çok şey ifade eder..

Anlatmaya nasıl başlasam bilemedim, bilsem de ifade edemem zaten. Bu yüzden başladım yazmaya..
Benim 22 yıldır canım olan 8 arkadaşım var. Yani "dokuz kız" olarak bilinen arkadaş grubum mu desem ne desem? Liseye girişimizle başlayan, 22 yılını dolduran, nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde çok farklı karakterlerden oluşan ama herşeyimizi paylaşabildiğimiz, birbirimize her konuda anlayışla, empatiyle yaklaşabildiğimiz harika bir dostluğumuz var. Herşeyimizi derken evet herşey, bildiğiniz herşey, bazen kendinizle bile paylaşamadığınız herşey..
Artık blogu Ayaz'ın bloglugundan bizim bloglugumuza terfi ettirdiğime göre onları da burada daha çok yazacağım demektir.
Anlatamam dedim ya o yüzden de burada kesiyorum ve haftasonu çok güzel bir vesileyle yine bir araya geldiğimizde yavrularımızı aynı karede topladığımız resmi ekliyorum. Gökçe(tek kızımız) ve Yiğit eksikti ama, diğer dört adam burada, soldan sağa Mert, Emre, Ayaz, Taylan..


Elif'te toplandık bu kez ve Elif vesilesiyle toplandık, öyle bir sofra vardı ki bakın şimdi hayıflanıyorum neden resmini çekmemişim diye.. Ben diyeyim 15 siz deyiverin 20 çeşit birbirinden lezzetli yemekler, tatlılar.. Ayaz da 15 tane kadar zeytinyağlı sarmayı midesine indirdi. Çocuklar daha da bir kaynaştı. Yine bir yıllık terapi almış gibi ayrıldum yanlarından..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder