7 Mart 2014 Cuma

inci minci birinci V



Ayaz: (Büyük bir heyecanla)Annecim yeni öğretmenim Oya Öğretmen, Mehtap Öğretmenimden de güzel, Naile Öğretmenimden de güzel, Elif Öğretmenimden bile güzel..
Ben: !!!
Ben: Ne kadar iyi çok mu sevdin öğretmenini
Ayaz: Evet çok sevdim....
...
Ben: Ayaz, Oya öğretmen benden de güzel mi?
Ayaz: Senden birazcık daha güzel.
Ben: (Yüzümdeki burukluğu saklamaya çalışarak) Sarışın mı, ne renk saçları var?
Babası: HaaaHaHa.. Oley..Oley.. (demedi ama hissettirdi)
Ayaz: (Anladı tabii vehameti, hissiyatımı pek saklayamam ben) Annecim Oya Öğretmeni 1 seviyorum seni 71 seviyorum.. Sen ondan daha güzelsin..
Ben: (Yetmez ama evet) Annecim öğretmenin belki de benden daha güzeldir..
Ayaz: Annecim Oya Öğretmeni 2 seviyorum seni 71 seviyorum..
Ben: Gittikçe artıyor..
Ayaz: Annecim seni 71 seviyorum Oya Öğretmeni 72 seviyorum..
Ben: (Bu kadar erken beklemiyordum oğulcan, birgün aşkımız bitecekti ama 4 değil 14 yaşında filan)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder