6 Mart 2014 Perşembe

resimli post..

 
Baktım da resimli postları dönüp de okumak çok daha güzel oluyor. Bu sebeple de resimli post yazayım dedim. Sonra günlük haberler, aa bak o gün de şunu yapmışız hatırlıyorum o günü demek çok çok güzel..
 
İlk resim aslında cumartesi gününün ilk aktivitesinden. Yine bir can dostum Pınarımın evde verdiği bir davete gittik Ayazla birlikte. Eski iş yerimden arkadaşlarımızın olduğu bir davetti, ikinci program nedeniyle çok kalamadım. Yine de herbirini görmek ayrı güzeldi. Çünkü hem eski iş yerimin hem oradaki arkadaşlarımın, yöneticilerimin bendeki yeri ayrıdır. 9 uzun yıl çalıştığım, üstelik ilk iş yerim olan yer.. Kariyerime başladığım, geliştirdiğim sıcacık bir ortam. Kötü diyebileceğim neredeyse hiç anım yok, son zamanlardaki zor günler dışında. Onlar da kötü değil üzücüydü daha çok. Çok şanslıydım çok.
Ayaz üst katta Doruk Agabeyinin oyuncaklarıyla oynadı. Bunlarla da resim çekildi. Ayaz'la gezmeye her yere gidebilirsiniz, kendini oyalar, normale göre çok daha anlayışlı olur. Hem sosyaldir hem de uyumludur.
 
 
İkinci resim haftasonu verdiğimiz sözü bir gün rötarla gerçekleştirdiğimiz balık yeme gezisinden. Hem balık hem lego sözümüz vardı ikisini de salı günü gerçekleştirdik. Önce balıklar yendi, Ayaz tabii ki hamsi tava, tuza banılan soğan ve salata eşliğinde parmaklarını yalayarak bir tava hamsiyi midesine indiriverdi. Sonra ilk minik legoları alındı. İşte oradan Ben10'le bir hatıra fotoğrafı..


Bugün de kendisini anneannesine emanet ettim. İki gün okulu kıracak oğlum. Pek memnun olmadı ama kaderine razı geldi. Okula gitmek istermiş, anneannesi bize gelsinmiş. Bu sefer planlarımıza uymadı. Yine de bırakırken keyfi yerinde yeni legolarla oynuyor ve ben gidince suyla oynama planları yapıyorlardı anneannesiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder