8 Temmuz 2015 Çarşamba

dördüncü ay.. Hazal..

Hazalcım canım ile ilgili son güncellemeyi de not alalım;

Kilo: 6650 gr.
Boy: 69 cm.

Bu ay kontrolünde pek usluydu. Rota aşısının ikinci dozunu aldı kontrolde. Diğer aşıları cuma günü sağlık ocağında yaptırdık önceki yazıda da belirttiğim gibi.

Son zamanlarda kendisine iyice bir oturma isteği gelmişti. Ben de 3 ay yatsam ben de sıkılırdım doğrusu. Tecrübeli ebeveyn olmanın farkıyla biz zaten, destekleyerek oturmasına izin veriyorduk zaman zaman. Artık dört aylık bir cüce olduğu için resmi olarak da oturabilir kendisi. Oturmakla da yetinmiyor ayağa kalkmak istiyor. Gülücükler aldı başını gidiyor. Bir de göz süzmeler var ki sormayın gitsin. Çenesi düşük zaten.

En belirgin özellikleri:

  • Uslu bebek kendi kendini oyalıyor. Ancak ilgi isterse kucak isterse sıkıysa almayalım çığlığı basıyor.
  • Oyun halısında çok güzel oyalanıyor.
  • İştahlı olacağının sinyallerini veriyor. Aşı, vitamin ne versek çapçup götürüyor. Birkaç kez emziğini salata suyuna dokundurup verdim çap çap çap, dün elimle karpuz verdim yine çap çap çap emiyor.
  • Birden bire çığlığı basarak ağlaması var, düşman başına.
  • Artık birşeyleri tutabiliyor. Yakamıza yapışabiliyor mesela.
  • Yüzüne güneş gelirse, ışık gelirse çok huylanıyor.
  • Soyunmak, altını açtırmak, banyo yapmak en büyük zevkleri.
  • Ayaklarını yakalamak da başka bir keyfi
  • Otur karşısına konuş başka birşey istemez 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder