22 Eylül 2015 Salı

hafta sonu..

Yine bir uzun hafta sonu yazısıyla karşınızdayız efendim. Ne hafta sonuydu ama.. Düşündükçe hala başım dönüyor.

Perşembe gecesinden başlıyorum, 17 Eylül Ayaz'ın doğum günü olduğu için anne&baba&Ayaz olarak fast food yemeye gittik. Oradan sonra Ayaz'ın bayıldığı porsiyon pastalardan aldık ve gününde mum üflettik.

Sonra da annemle bizim mesaimiz başladı. Gece üçe kadar ertesi gün için hazırlık yaptık.

Cuma günü Ayaz'ın doğum günü partisi vardı, sitedeki arkadaşları babaanne ve anneannesiyle birlikte kutladık. Teyzem ve Erk de geldiler. Tam istediğim gibi bir kutlama oldu. Bir ara Ayaz biraz snir krizi geçirdiyse de atlattık çok şükür, sonuçtan kendisi de memnun kaldı.

ev partisi fotosu

Akşam, Ayaz dahil üç kişinin doğum gününü kutlamak için eşimin tarafından akrabaları ile birlikte Fenerbahçe'de yemeğe gittik. Gece geç döndük. Ertesi gün programımız için babaannesi de bizde kaldı.

Cumartesi sabah bir kahvaltı ettik. Oradan Ayaz'ın okuluna forma bakmaya gittik ama halledemedik. Sadece küçük bedenler varmış. Çok kızdım aslında ben çalışıyorum başka vakit nasıl ayırabilirim ki? Neyse ki babaanne, dede, anneanne buradalar. Ya olmasaydı?

Okuldan direk yiğenim Emir Hakkı'nın sünnet mevludu için abimlere geçtik. Geçtik diyorum ama 35 km yol, ikisi de İstanbul içi. Bu arada iş ile ilgili de promlemler çıktı ve onlarla ilgilenmek zorunda kaldım, ne dua dinleyebildim ne bir şey anladım. Sonra aynı yolu geri döndük. Bu kez babaanneyi yolda bıraktık, anneanneyle eve kadar geldik.

Pazar sabahı ise bu kez evlilik yıl dönümümüzü kutlamak için Kız Kulesi'ne kahvaltıya gittik ki o da aslında cumartesiydi. Çok güzeldi, kocama bir kez daha teşekkürlerimi sunarım. Daha güzel bir plan yapılamazdı. Hepimiz ayrı ayrı çok güzel vakit geçirdik. Merak edenler için 9 yılı devirdik.

 Kız Kulesinde aile saadeti

Akabinde de Üsküdar'ın güzel çarşısını dolaşıp, yemek yedik. Balığımızı da alıp eve geldik.

araştırmacı kişilik

Hem güzel hem de yoğun hafta sonunun ardından dinlenmek için bayramı bekliyorum, yapabilirsem. Herkese iyi haftalar.

2 yorum:

  1. Okurken yoruldum:) Hepsi için ayrı ayrı tebrik ederim.Nicelerini birlikte, sağlıkla kutlayın inşallah:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Ağustos, Eylül, Ekim ayları bizim için kutlama ayları, tatiller, okulların açılması vs. derken artık hep böyle yoğun geçmesine alıştım..

      Sil