7 Eylül 2015 Pazartesi

tatil.. Göynük, iki çocukla tatil köyü tatili..

Bu yılın tek planlı tatilini de gerçekleştirdik en sonunda. En korktuğumuz başımıza gelmedi. İstanbul'dan Göynük'e arabayla gittik çünkü. Çocuklar gayet usluydu. Sakin sakin gittiler de döndüler de.

Bu tatilimizi hem bebekli olduğumuz ve çok gezinmek istemediğimiz hem de Ayaz'ın keyif alacağını düşündüğümüz için her şey dahil sisteminden yana kullandık. İyi de yapmışız. Bu kez yanımızda yardımcı kuvvet olarak annem vardı.

Otel, yemekler, deniz beklediğimizden çok daha iyi çıktı. Oteli biz araştırıp seçtik ama gidene kadar okuduklarımızdan olumsuz izlenimlerimiz olmuştu.

havuz yetmez denize atladık

Güne sabahın köründe Hazal'ı emzirdikten sonra havuz ve denizde yer tutarak başladım. Ardından sabahları hep birlikte kahvaltıya indik. Kahvaltı sonrası Hazal anneannesiyle odada biz de Ayaz'la kaydıraklı havuzdaydık. Oradan da denize geçtik. Öğlen sıcağında yemekleri yedikten sonra yine hep birlikte odaya kısa bir molaya çıktık.

oğlumla gece hayatımızdan kesitler.. sahil partisi ve peşinden köpük partisi.. çocuklar gibi şendim, Ayaz'la hayat oh ne rahat

Bu kısa molalarda diğerleri uyurken bazen biz annemle kahve içmeye gittik, bazen de Hazal'ı alıp deniz kenarına..

bu kız biraz afacan galiba

Ayaz havuzu çok sevdi. Daha doğrusu kaydırakları. Bu yüzden denize girmek pek istemese de uyumlu oğlum öğleden sonraları hep bizimle denizde geçirdi.

Akdeniz'in tadını Hazal çıkarttı.. yine her gün denize girdi, bu kez plajda da bol bol uyudu

Otelimizin yemekleri bol ve çok çeşitliydi. Alternatif olarak 13:00-16:00 arası gözleme ve 16:00 civarı da çay ve poğaça/tatlı çörekler vardı.
Akşamları genelde açık büfede yedik. İki akşam alakart tercih ettik, İtalyan ve Latin fena değildi. Kötü kesinlikle diyemem ama orta diyebilirim. Masaya servis olması çok güzel tabii. Bunun dışında Türk ve Balık restoranları da vardı.

kaydırakların kralı Ayaz.. ben çok hızlı kayıyordum, son gün tacımı Ayaz'a devrettim. rekorlardan rekorlara koştu.

Gayet başarılı bir çocuk klubü vardı, biz pek faydalanmadık. Ayaz'la hep beraberdik. Gece animasyondan önce hep çocuklarla gündüz yapılanların geri bildirimleri yapıldı. Sertifikalar verildi, çocukların yetenekleri ya da yapmak istedikleri performanslar sahnede sergilendi.

30 Ağustos Zafer Bayramımızı da kutladık

aktivite peşinde

Çocuklar için simli boyama yapılan bir alan vardı, ücretliydi. Kaçırmadık biz de. Türk gecesinde Ayaz deveye binmek istedi, ben istemeyince midilliyle yetindi. Aynı gece animasyondaki dans gurubu muhteşemdi, bir çok yöreden hepsi birbirinden güzel oyunlar sergilediler.

anne&kız ve süper manzara..

Ayaz bütün scooter ve ginger ları tek tek test etti

Bir akşam Göynük'ün çarşısını gezdik. Ufak bir çarşı çok da gerekli değilmiş ama gezmiş olduk. Otelden yürünüyor, ihtiyaç dahilinde böyle yakın olması çok iyi olabilir.

Noel Baba'nın kızağını da es geçmedi tabii ki

Kemer'de arabadan koltuk yapmışlardı bir kafede, hemen fotoğrafladık..

Bir gün de öğleden sonra Kemer çarşısını gezdik. Daha büyük, gezilebilir. Ben ilk kez gittiğim için güzel geldi. Seneye tekrar gitmem mesela. Her iki çarşı da tamamen Rus'ların alışveriş yapmasına yönelik ama bu sene pek az yabancı turist var maalesef.

güzel ve süslü bir kız

Biz Majesty Mirage Park Resort'a gittik. Beklentiye göre değişir ancak biz genel olarak memnun kaldık. Kalabalık olmasına rağmen temizlik ve hijyen gayet iyiydi. Odamız çok güzeldi sadece biraz uğultu vardı, ses yalıtımı daha iyi olabilirdi. Ben odaların mobilyalarını ayrıca çok beğendim. Personel oldukça başarılıydı. Eski bir otel olduğu için bazı yerleri eski denebilir ancak beni rahatsız etmedi. Yapılan olumsuz yorumlarda animasyon için ayrı bir alan olmadığı söylenmiş, evet yok kaydıraklı havuzun yanında yapılıyor, bence bu da sorun değil çünkü alan gayet geniş ve yeterliydi. Yeni yerler görmek taraftarı olmasam yine giderim.

ve dönüş..

Mango reklamı gibi olmuş ama bu da artık otelden çıkışımız ve oğlumuzun keyfi. Böyle ufak şeyler çocukları çok mutlu ediyor.