3 Mart 2016 Perşembe

2016 Şubat nasıl geçti..

Şubat benim için pek anlamlı değildi eskiden. Bahardan önceki aydı o kadar. Şimdi ise baby finger ın doğum günü var. Anlamların en büyüklerinden.. Her yıl bu ay bir yaş daha büyüyecek son bebeğim.. Onun doğum günü ile kışı bitirip bahara merhaba diyeceğiz..

İşte bizden şubat manzaraları..Tabii ki Şubat tatili ile başladık. İlk haftayı hasta geçirdik ikinci haftayı sokakta :) 

Ayaz ilk kez bowling oynadı ve bayıldı

Ada Defneler'de toplandık
Fotodaki oyuncak da Hazal'ın. Yani Ada'dan Hazal'a geçti. Fırsat bulursa oynayacak.


büyük bebekle Kartepe'ye gittik, Allah'tan oynayacak bir avuç kar vardı.


aylar sonra İstinye Park, en sevdiğim..


.. ve tabii ki doğum günü ile kapanış..

İşe de dönüş yaptım yine bu ayın en büyük olaylarından biri.. Geriye bakıp ne yaptık postlarını çok seviyorum. Yazarken ben de şaşırıyorum ne hareketli geçmiş bu ay diye.






2 yorum: