30 Haziran 2009 Salı

Neler yaptım neler ettim ben bu arada..

Yazamadıklarım var. Bir türlü istediğim gibi hazılayamıyorum, resimler çekip eklemek istiyorum, olmuyor fırsat bulamıyorum. Bu aralar gerçekten hergünü ya bebiş için ya kociş için ya da kendim için doldurarak geçiriyorum. Dolayısıyla resim filan kapsamlı bir çalışma yapamadım. Dedim ki yazayım o zaman neler yaptım neler ettim ben bu aradaaaaa..
  • Oğlumuzun adı belli oldu iki önceki postta da kendisinden söz ettiğim gibi, epeydir belliydi zaten ama artık kesinleşmiş oldu..
  • Boya badana işleri halloldu. Eskiden boş olan oda misafir odası olarak düzenlendi ve çok hoş oldu..
  • Oda takımı da belli oldu.. Biraz açıklama yapayım. Modoko seferinden sonra söylediğim gibi anneleri de yanıma katarak ikinci sefere çıktık. Tekrar Modoko'ya gitmeden önce anneme de yakın olan Libadiye Caddesindeki Fetih Mobilyacıları çarşısına gittik. Zaten buradaki çoğu mobilyacının Modoko ya da Masko'da da şubeleri var. Ancak ve ancak fiyatlar daha ucuz :) Tespitim şöyle aslında; Modoko'da yüksek fiyat söyleyip sıkı pazarlıklarla epey fiyat indiriyorlar, burada ise fiyatlar uçmuyor ancak çok fazla da indirim yapmıyorlar. Yine de oradan daha ucuz olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. İşte ilgili çarşıda Uçan Bebe ve Genç mağazasında bir oda beğenip kendisini almış bulunuyoruz. Aslında babanne ve dedemiz ilk torunlarına hediye almış bulunuyorlar. Bu vesile ile burdan da teşekkür ederiz kendilerine. Aldığımız yerde gerçekten her zevke hitap eden modeller var ve gerçekten kaliteli iş yapıyorlar. Bundan sonra da bir sorun yaşayacağımızı sanmam. Şimdilik tecrubelerime göre tavsiye edebilirim Modellerine bakmakta gerçekten fayda var.
  • Dün İstinye Park'a gittim ve birçok markada indirimin başladığını gördüm. Bebiş markalarında tabii. Oğluşa tulumlar ciciler aldım biraz. Abartmadım ama.. Gerçekten :)
  • Aldığımız oda takımının yanında tekstilini ve yatağını da hediye ettiler. Anti alerjik vs. özelliklere sahip. Yine de hayalimizdeki gibi bir tekstil yaptırmak istiyoruz biz babasıyla. Perdelerini de tekstili yaptıracağımız yerde yaptırmak istiyoruz. Şimdilik tabii. Şurda HuysuzveTatlısı'nda bahsedilen yerle görüşmek istiyorum.

Böyle büyük kalemler hallettim yani. Ama asıl uğraştıracaklar küçük kalemler gibi görünüyor. Bakalım daha çokkkk şeyler var önümüzde.

Günün Notu: Şunu fark ettim ki dün iki kız İstinye Park'ta, vaktimiz ve imkanımız varken, üstelik canım Pınarcım oğlunu yazlığa göndermiş özgürken, benim de kendim için bakabileceğim pek çok şey varken, bu vakti ve imkanı bebiş&çocuk mağazalarında çok da zevk alarak kullandık. Annelik böyle bişeymiş demek ki demetinden ufacık bir not olsun bu da bu blogda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder