4 Haziran 2009 Perşembe

Tembel Anne..

..ve tembel babanın maceraları yazımıza hoşgeldiniz.

Normal şartlar altında tez canlı bir insanım. Bir iş yapılacaksa, yapılması gerekenler bir an önce halledilmeli. Beklemeye ne gerek var di mi canım? Yemek daveti verilecekse ve bu 15 gün önceden belliyse mesela menü hemen oluşturmalı hatta mümkünse sofralar şimdiden hazırlanmalı! Bir geziye gidilecekse eşyalar hemen seçilmeli, kalkış, yola çıkış, orada yapılacaklar şimdiden planlanmalı.
Sevgili kocam ise tam tersi.. Herşey akışına bırakılır, zaten zamanı gelince herşey halledilir prensibini belirlemiştir kendisi. Şimdiden plan yapmanın anlamı yoktur çünkü koşullar değiştikçe planlar da değişecektir nasıl olsa.
Bebiş konusundaysa, ben de ona ayak uydurdum gidiyorum.
Önceden olsa bu kadar rahat olabileceğime kimse beni inandıramazdı. Şimdiye kadar çoktan odalar hazırlanmış, kıyafetler alınıp yıkanıp paklanmış, hazırlıklar tamamlanmış olurdu. Hastane çantam da muhtemelen kapının önünde beni bekliyor olurdu :)
O zamanlar bloglarda okuduğum hazırlıkları yapmak için sabırsızlanıyordum. Oysa şimdi intenetten araştırmalar dışında pek birşey hazırladığım söylenemez. İtiraf ediyorum hiçbirşey hazırladığım söylenemez sanırım!
Tabii ki bu bebişim oğluşumu heran düşünmediğim, onunla yapacaklarımızı, ona alacaklarımı hayal etmediğim anlamına gelmiyor. Yalnızca bir çeşit uğur-nazar inanışı karışımı birşeydi sanırım. İlk önce şanssızlık olsun istemedim, sonra cinsiyeti belli olsun dedim, sonra bi dahaki doktor randevusu da geçsin vs. diyerek kendimi hep frenledim.
Artık kayınvalidemin de teşvikiyle, hatta beni kendime getirmesiyle, hayal hayal de bir yere kadar diyerek çalışmalara başlıyorum.
İlk iş olarak da bebek odasını boşaltarak evdeki birkaç yerle birlikte boya badana işlerini halletmeye karar verdik. Kısmetse önümüzdeki bir hafta içinde bebek odası oğlumun odası olmaya hazır hale getirilecek, burada da odanın boş halinden başlayarak aşama aşama gelişmeler not düşülecektir efendim.

Çalışkan anne ve çalışkan babanın maceraları yazılarında buluşmak üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder