28 Temmuz 2011 Perşembe

Ayaz Hasta..

Salı gecesi şans eseri uyurken öpüp koklamaya kara verdiğim oğluma bir de dokundum ki yanıyor. Ateş 38,6 olmuş. Hemen calpol verildi tabii ve sabah da ateş tekrar çıkınca doktor arandı. Doktoru da tatildeymiş. Sadece ateş var o nedenle üç gün bekleyelim, doktora götürmenize de gerek yok dedi. Bir calpol bir ibufen veriyoruz. Mümkün olduğunca ilaç aralarını uzun tutmaya çalışıyorum. Ateş devam ediyor, dün gece 39,5 u da görünce dayanamadım verdim ibufeni gece 23.30 gibi. Öğlen 12'ye kadar idare etti. Ama sonra yine yükselmiş. Calpol vermişler bu kez. Dün evde kaldım, bırakıp da gidemedim işe yavrumu. Bugün mecbur geldim. Bakalım yarın ne gösterecek.

İlaç aralarını açmak için bol bol su ve sirkeli suyla kompres yapıyorum ama istemiyor yavrucak. E ben de olsam ben de istemezdim. Ama 39,5'ken ateşi -uyuyordu zaten- uyanmadı bile. 38,5'a düşürene kadar devam ettim. Sonrasını ilaca bıraktım.

Ne zor, bebelerin hasta olması ne kadar zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder