1 Ağustos 2011 Pazartesi

bezsiz Ayaz devam..

İlk haftayı atlattıktan sonra ikinci haftanın başında ilk kez çişini söyledi. Ondan sonra da kakasını hep söyledi. Çişi genelde biz sorunca ya da maalesef yaptıktan sonra söyledi. Genelde günde bir kaza ya da hiç kazasın geçti günlerimiz derken bu hafta söylemeye başladı. Bildiğin söylüyor yani inanamıyorum. Sadece birşeye çok dalmışsa mesela çarşamba günü hastayken peppe seyrediyordu, var mı dedim, yok dedi. Güvenmemeliydim çünkü epey olmuştu. Sonra anne çiş dedi, hadi gidelim deyince de bittiiii dedi. bir de baktım yapmış. Büyük ihtimalle tv den ayrılmamak için yok dedi, sonra da ona dalınca tutamadı.

Kesin birşey var ki tutmayı öğrendi. Çünkü apmaktan zevk aldığı bişey varken de tutuyor, biraz sonra bi daha söylüyor, götürüyorum yapıyor.

Bu arada peppe nin de faydası oldu. Tuvalet eğitimiyle ilgili bölümde peppe lazımlık kullandı. Bizimki de daha önce hiç kullanmadığı lazımlığı banyodan getirdi salonun ortasına koyup oturdu. Yapıcakmısın deyince de evet dedi. Ben de indirdim külodunu, hem de kaka yaptı. Çok şaşırttı beni. Başka da lazımlığa oturmadı.

Baya baya ilerleme kaydettik yani. Artık herşeyin farkında. Bu haftasonu, şişe ve kavanoza da alıştırayım da, tatilde de rahatlıkla devam edelim diye düşünüyorum.

Artık dışarıya çıkarken de bağlamıyorum. Ama hiç uzun süreli çıkmadık. En fazla on dakikalık çıktı bu hafta. Malum hastalık da sebep oldu. Hasta hasta devam etti oğlum tuvalete. Bir açıdan da iyi oldu, o ateşli haliyle bezlerin içinde pişmedi o güzel popişi.

Bu arada bahsettiğim değişiklikler de düşündürüyor beni tabii ama oğlumun uyum kabiliyetine güveniyorum. Çok değişik zamanlar bekliyor olacak bizi.

Daha önceki yazımda saklıyorum dediğim gelişme de bu işte. Bu kadar saklayabildim ancak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder