6 Ekim 2010 Çarşamba

Ayaz'dan haberler..

  • Bir yaşına girmeden tam dört gün önce yürüdü :) biz babasıyla balkonda çay keyfi yaparken aramızda 2-3 adım atarak basit bir süpürgeyi bir ona bir bana taşıyordu. Biz de sandalyelerin arasını açtıkça açtık. Ayaz'ım hiç istifini bozmadan taşımacılığa devam etti. Bir baktık ki baya baya yürüyor. İlk önce kendisi de inanamadı ama sonra yürüyüş o yürüyüş, bir daha oturtmayı başaramadık..
  • Yürümeye başladığı ilk günlerde gece uykusu geldiğinde eline battaniyesini, oralarda bulunan bir yastığı artık gözüne neyi kestirirse onu alarak dolanıyordu. Ama ne dolanmak, tam sarhoşlar gibi yalpalaya yalpalaya, düşe kalka.. Durdurmak da mümkün değil, biz de oturup izliyorduk ne yapalım.
  • Hala yedi diş var.. Tavşan dişlerinin yanındaki bir diş haftalardır görünmekte ancak çıkmamakta direnmekte..
  • 9 aylık kan testlerinde demir düşük çıktığı için tekrar kan vermek zorunda kaldı, yine düşük çıktı malesef. Kendi doktorumuz yurtdışında olduğu için başka bir doktordan görüş aldım, ancak kendi doktorumuzla konuşmadan birşey yapmamaya karar verdik. Birşey yapmamak derken damla filan diyorum yani, yoksa dün hemen ıspanak yaptım :)
  • Bir yaş boy 79 cm, kilo 11.900 kg, yani % 90 larda devam ediyoruz şükür. Bir yaramazlık yok.
  • Bu aralar, kolbastı çalan ve dans eden bir eşşeğimiz ve onun durmadan çalışmasını isteyerek eller havada eşlik eden bir çipimiz var.
  • Bu aralar, annesine çokkkk düşkün bir Ayaz'ımız var.
  • Bu aralar, geceleri annesinden başka kimsenin uyutamadığı bir Ayaz'ımız var. Gündüz Berrin Teyzesi, babaannesi, anneannesi başarıyla uyutuyorlar. Ancak geceleri ben ben ben..
  • Kelimeler, anne(genelde kısa bir enne yada uzun uzunnn aenneeeaaaaaaa şeklinde), baba(çok güzel baba diyorken a-ba ya çevirdi), aç (kitabı aç, kutuyu aç, oyuncağı aç), mama, hav hav, pissss(pisi pisi manasında), anneannesine anneanne diyor ayrıca.
  • Bu aralar, kelimeler dışında çok güzel kullandığı uyduruk bir dili var, fısıldayarak konuştuğu uyduruk bir ikinci dili var ve ikisi arasında gerçekten fark var.
  • Bu aralar çok güzel bir sinirli bakışı var, güzelce bir foto çekip buraya da eklemeliyim.
  • Bu aralar, müziğe, dansa çok ilgisi var. Aslında hep vardı ama bu aralar daha başarılı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder