31 Aralık 2010 Cuma

2010 - 2011..

Futbol sezonu başlığı gibi bir başlık oldu..

2010'da öğrenmeye başladığım, içimde yeşermeye çalışan bazı duygularımın 2011'de meyve vermesini bekliyorum ben yeni yılda.. Tüm bunlar da zaten bana bağlı ne güzel..

İste iste sonunun olmadığını anladığımız, daha kanaatkar olmanın daha çok huzur ve mutluluk getirdiğini farkettiğimiz, dingin bir yıl geçirelim istiyorum.

Oğlumun hergün biraz daha büyümesini sindirere sindire yaşamak, günlük koşuşturmacanın içinde kaybolup gitmeden, küçük mutlulukların farkına varmak, güzel anların tadını çıkarmak istiyorum.

Zaten olduğu için, normali bu gibi yaşadığımız, halbuki eksik olsa hayatımızı etkileyecek şeylerin farkınavarabildiğimiz, şükretmeyi bildiğimiz bir yıl istiyorum.

En sonda yazdım ama tabii ki en başta sağlık, huzur, mutluluk diliyorum hepimize..

1 yorum:

  1. Mutlu, huzurlu, saglikli, basarili, en basta oglun ve kocanla her gunu doya doya yasayacagin super bir yil dilerim.

    Ayaz'in Babasi

    YanıtlaSil