28 Aralık 2010 Salı

2010 en çok okunanlar..

2010 yılının şu son günlerinde birkaç liste var aklımda. Bunların ilkini düzen.. düzen yazısıyla yaınlamıştım. Bu kezse liste blogla ilgili olsun dedim. Çok sevdiğim arkadaşımız Ata'nın Hepsi Detay blogundan esinlendim. İlginç olan ise istatistiklere bakmayı şimdiye kadar akıl edememiş olmam değil mi? Liste benim için de süpriz oldu yani. İşte en çok okunan beş yazı karşınızda;

  1. Eğitim Notları IV - (Bebek Beslenmesi) : Hepimizin derdi bebişimiz ne yedi, nasıl yedi, ne yemeli, nasıl yemeli?
  2. Ayaz'ın Odası : Oda mevzusu oldukça ilgi çekmiş. Biz oğlumuzun odasını çok seviyoruz. Herhangi bir sorun da yaşamadık. Tekrar tavsiye edebilirim.
  3. Ayaz & Uyku Arkadaşı : Uyku konusunda en ilgi çeken yazının bu yazı olması beni şaşırttı doğrusu. Artık Ayaz'ın uyku arkadaşı ben ve saçlarımız efendim.
  4. haftanın menüsü.. : Demek sadece bebek yemekleri değil kendi midemize de düşkünüz.. Himm.. Yeni yılda yeni menülerle karşınızdayım. İlk menü şimdiden hazır bile..
  5. Odamız geldi.. : Bebek beslenmesinden sonra en ilgi çeken de bebeğin odasıymış demekki..

1 yorum: