25 Aralık 2010 Cumartesi

üzüntü.. kızgınlık.. hepsi birarada..

Ayaz biraz önce düştü. Yatakta zıplarken, öylece düşüverdi birden.. Başının üstüne. Yakalayamadım.. Çok uykusu gelmişti zaten, babasını beklemiştik.. Bugün öğlen uykusundan kalktığında yüzünde 4-5 tane kızarıklık varmış. Sonra iki tane de elinde olduğunu farketmişler anneannesiyle Berrin Teyzesi. Dün gece sivrisinek vardı odada bu mevsimde, ondan şüpheleniyorum ama birşey alerji yapmış da olabilir ya da başka birşey olabilir bilemiyorum. Doktoruyla konuştuk, bekleyelim dedi. Herneyse artık, babası da görsün diye bekledik. Tabii iyice uykusu gelen oğluşum da iyice hareketlendi ve sersemledi. Ben de boş bulundum ve olan oldu. Çok üzgünüm. Bir de bebekken hiç düşürmediğim için övünürdüm kendimle. Hiç boş bulunmaya gelmiyor işte bu işler. Çok kızıyorum kendime..

Sonra iki saat kadar uyutmadım, yatırınca hemen uyudu miniş. Şimdi gece nöbet tutacağım başında, bir sorun var mı diye.. Allah korusun..

Not: Geçen hafta ziyaretine gittiğimiz sevgili nenoşimiz de dün gece düşmüş ve kalça kemiğini kırmış.. Bugün bu kötü haberi de aldık.. Ne cumaymış.. Çok geçmiş olsun nenoşi, iyi haberlerini burdan yazmak istiyorum en kısa zamanda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder