24 Haziran 2015 Çarşamba

savrulduk her birimiz..

Bu hafta için bizim ailenin durumunu özetliyor başlık. Hazal ve ben annemde kalıyoruz.Annemin evi işe daha yakın olduğu için, Hazal'a annem bakıyor ve ben de öğle tatilinde gidip emzirebiliyorum. Sabah bırakıp akşam almak çok yorucu olduğu için de kalıyoruz mümkün oldukça. Ayaz haftasonu gelen babaanne ve dedesine takılıp onlara gitti. Burnumda tütmeye başladı bile kokusu. Kocam da arada bize uğrasa da evimizde kalıyor. Tam anlamıyla etrafa dağılmış polenler gibiyiz. Bu yazı bu şekilde geçireceğiz anlaşılan. Her hafta spontane, her hafta kimin nerede olduğu belli olmadan. Hazal'ı 6 aya kadar anne sütü ile besleyebilsem başka bir isteğim yok. Bu süreç ek gıdaya geçtikçe kolaylaşır ve zaten okulların açılmasına doğru biz göçebe hayatımıza son veririz.Zorluyor tabii bu düzensizlik. Üstüne bir de Ramazan olması biraz daha zorlaştırdı.

Artık düşünecek iki çocuğum var. Hazal Hanmı emzirmem gerekirken Ayaz'ın da düzenini düşünmeliyim. Yeni kararlar gereği bu süreci tevekkülle kabul edip, önüne ardına organizasyonlar eklemeden geçirmeye çalışıyorum. Yoksa ah Ayaz için siteye taşındık o olanaklardan mahrum kaldı demedim. Zaten havalar da havuzluk, bahçelik değil, pek mutlu şuanda babaannesinde. 20 gün orada kalacakmış öyle diyor. Hazır annemdeyken onu/bunu/şunu da yapalım demedim. Oturdum oturduğum yerde. Yarın da geçti mi bu haftayı da bitirdik demektir. 3 gün ev, sonra ver elini önümüzdeki hafta. Bayramda tatil derken, bayramdan sonra herşey daha bir kolay olacak gibi geliyor bana..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder