21 Şubat 2011 Pazartesi

kızlarrr..

Haftasonundan çok keyif aldım, yazının sonunda yazarım dedim atladım. İyi de oldu çünkü onlara da bir başlık yakışırdı.

Benim lisedeki en yakın arkadaşlarım sekiz tane. Ettik mi size dokuz. O zaman müdür yardımcımızın bile bize dokuz kız dediğini söylesem inanır mısınız?

İşte biz bu dokuz kız, hepimiz bambaşka hayatlarda, işlerde, hatta bazılarımız farklı ülkelerde, hatta birçok konuda ayrı hobilerde, düşüncelerdeyiz ama özde hala biriz. Yanlarında olabildiğince rahat hissedebildiğim, en ufak bir yargılama olmayacağına emin olarak herşeyimi paylaşabildiğim, yargılayan olursa da bundan hiç gocunmayacağım, gerekirse aman sen de diyebileceğim arkadaşlarım var. Hem de sekiz tane.

İşte geçen haftasonu Cuma gecesi, iki sene sıramı da paylaştığım Çidomla ve nişanlısıyla yemek yedik kocamla biz. Cumartesi de bir önceki yazıda okuduğunuz gibi kızlar buluşması vardı. Onlarla birlikte olma düşüncesi bile bana üç seanslık psikoterapi gibi geliyor daha ne diyeyim.

Bunu yazıyla anlatmak çok zor ama tanışın istedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder