18 Nisan 2011 Pazartesi

bu yazdan beklediklerim..

Öncelikle 20 Mayıs'ta gideceğimiz Avusturya-İtalya gezisinde yaz sezonunu açabilmeyi diliyorum. Hava güzel çok güzel olsun, sandalet ve şortlarla gezebilelim lütfen.
Oğlumla bol bol çimlerde yuvarlanmak, parklarda gezip tozmak istiyorum.
Haftada bir akşam piknik sepetimizi hazırlayıp Allah'ın bize bir lutfu olan yanıbaşımızdaki ornmanda piknik yapalım, işten gelince hemen üstümüzü değiştirip kendimizi doğaya atalım istiyorum. Öyle uzun meşakkatli işler değil ama, birer köfte ekmek, yanına ayran, bazen karpuz-peynir olabilir.
Kocamla başbaşa taa yazın sonunda Dalaman'da evlenecek arkadaşımızın düğününe katılmak istiyorum.
Oğlanı arada babaanne-anneanne de kalmaya alıştırmak istiyorum ki bir üstteki maddeyi gerçekleştirebilmem için önce bunu yapmam gerekli.
Önümüzdeki iki ay içinde üstüme yapışan dört kilodan kurtulmak istiyorum. Aslında daha büyük hedefim ama henüz bunu göremiyorum. Böyle başlayalım.
Kiloları vermek için de ama artık yaşam biçimi haline getirebilmek için esas spor yapabilmek istiyorum. Spor dediğim de yürüyüş işte.
Dolu dolu gezmeli tozmalı, üşenme olmayan bir yaz diliyorum.
Bir de başka birşey diliyorum ki bunu yazmayacağım ama içimden diliyorum işte.
Biraz daha içime dönebilmek, basitleşmek, biraz daha evime dönebilmek istiyorum.

Böyle şeyler.. Evrene yolladım bakalım ne kadar başarılı olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder