11 Nisan 2011 Pazartesi

haftasonu..

Perşembe akşamından itibaren Ayaz'ın anneannesine yerleşmiştik zaten;




  • Ayaz cuma gündüz cicianneannesi(teyzem) ve anneannesi ile cuma gecesini Sasha ve Loxey ile yani Ferda'nın köpekleri ile geçirdi. Köpeklerden hem korktu hem onlardan ayrılmak istemedi. Sasha havladığı için yanaşamasa da Loxey'i cesaret edip en sonunda sevmeyi başardı.

  • Cumartesi, kendim gezdim, tozdum alışveriş yaptım. Dönünce de oğlumu Migrosa götürdüm, dışarı çıkmış olsun diye. Büyük markete alışık olmadığı için merak ettim, çok tatlıydı, söz dinledi, annesini mutlu etti.

  • Pazar günüyse dedeme gittik oradan da eve.. Yolda uyudu, evde de uyanmadı, epeyce geç altıya doğru uyandı. Evde olduğunu görünce de hemen babasını sordu.

  • Dün babası gelince sevinmiş ama çok belli etmemiş, ben gittiğimde ama sevinci hala gözlerinden okunuyordu.

  • Bu arada müthiş zorluklarla pasapaport için resim cekildik hem ben hem oğlum. Ayaz'ın pozunu yakalamak çok zor oldu gerçekten de. Devamlı ağladı, flashlardan korktu..

  • Çok huysuz ve mızmız oldu bu aralar. Herşeye ağlıyor, ağlayarak istiyor. Tabii haftasonunu kalabalıkta geçirmemizin de etkisi çok. İstekleri bir şekilde oldu çünkü.

  • Koltukların, sehpaları üzerine çıkıp şarkı söyleyip dans etti bol bol. Yeteneği olmasa da özel zevki müzik ve dans. O kadar belli ki..

  • En sevdiği şeyse elektrik süpürgesi. Her gitiği evde arıyor, buluyor, açtırıyor. Elektrik süpürgesi bulmasa normal süpürge buluyor.

  • Zaten işi gücü, sil, süpür, temizle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder