18 Nisan 2011 Pazartesi

hafta sonu.. maç keyfi..

Bu hafta sonunu uzun bir aradan sonra ailecek geçirdik. Hem evde dinlendik hem de dişarı çıkıp gezdik. İdeal bir haftasonuydu bence. Bugün mesela hem de pazartesi pazartesi ne kadar zinde ne kadar enerjik hissediyorum anlatamam. Gece dörtten beri doğru düzgün uyumamama rağmen.

  • Cumartesi biz oğlumla öğleden sonraya kadar evdeydik, hatta öğlen uykusunu birlikte uyuduk. Aman boşver işi gücü diyip, kocamı dinleyip uyudum. Öğleden sonra oğlumun babasının da katılımıyla İstinye Park'a gittik. Biz öyle haftasonlarını pek alışveriş merkezlerinde geçirmeyiz. Arada gitsekte Ayaz'la gittiğimiz sayılıdır. İşte bu yüzden Ayaz o karmaşa ve hareketliliği görünce sudan çıkmış balığa döndü. Bütün çocukları seyretti. Oldukça uyumluydu ama mesela onu paten kayan ablanın ya da oyuncak fişek fırlatan abilerin başından alıp yürümeye devam etmemiz biraz zor oldu.

  • Toyz Shop'a da girme gafletinde bulunduk. Çıkmak zor olmadı da tekrar önünden geçerken içeri girmesini engellemek baya zor oldu.

  • Yemek yerken ona da bir porsiyon pilav üstü döner söyledik. İnanamadık, kocaman adam oldu da sipariş veriyoruz ona da.

  • Cumartesinin bir diğer güzel olayı da El Clasico'ydu. Bilenler bilir ben futbolu çok severim. Yalnız bu velet doğduğundan beri ne maç ne lig doğru düzgün takp edemez oldum. Eskiden en büyük zevklerimden biriydi. Cumartesi maçın gece 11 de başlayacağını öğrendiğim gibi kocama mısır patlatıp maç keyfi yapma teklifinde bulundum. Ohh uzun bir aradan sonra karı koca maç keyfi yaptık.

  • Pazar günü son anda bir arkadaşımızın telefonuyla dışarı çıkmaya karar verdik. Önden beyler çıktı, sonra bayanlar katıldık tabii Ayaz da. Evde öğlen uykusuna yatırmadım, arabaya biner binmez uyudu. Sonra da pusetinde devam etti, bizi yetişkinlerle başbaşa bıraktı bir süre.

  • Ayaz'ın uyku saatini 22.00 a çekmiş bulunuyorum. Bunu hem belki biraz uykusu düzelir diye denemek istedim hem de önümüzdeki yurtdışı tatilinde geç yatmasının avantajımıza olacağını düşündüm.

  • Ayaz oldukça büyüdü, memnunum kendisinden, hatta bayılıyorum canım.

  • Pek bir dillendi bir de bu aralar, dualarım kabul mü oluyor nedir?
Bu haftalık da bunlar oldu.

2 yorum:

  1. merhaba,
    Oğlunuzla birlikte hep böyle keyifli günler geçirmenizi dilerim.
    Görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yaruze..hepimiz böyle güzel günler yaşarız hep umarım :)

    YanıtlaSil