4 Nisan 2011 Pazartesi

haftasonu..

Bu haftasonunu da biyoloji ve matematik çalışarak geçirdim. Evet yine ilk gözağrım Oğuz'un sınavları var ve biz de Cumartesi öğlenden sonra onlara geçtik, gece de orada kalıp Pazar akşama doğru ancak evimize döndük. Umarım bu yaptıklarımızın karşılığını alırız. O karnede güzel norlar görürüz inşallah.. Ayaz tabii kalabalıktaydı, keyfi yerindeydi. Emri Hakkı'nın Ayaz'ı kabullenmesi için bir gece geçmesi gerekti. Çocuklar tabii ancak görüşüyor ve alışıyor birbirlerine. Birkaç ufak tefek durumun dışında pek olay çıkmadı ama ikisini yalnız bırakamıyoruz. Özellikle annemi ve Oğuz'u paylaşamıyor Emir. Yine de birbirlerini çağırıp duruyorlar, ayrılamıyorlar. Pazar günüyse pek bir sevgi kelebeği modundaydılar. Sarılıp durdular. Biz giderken bu kez Emir de gelmek istedi. Baya ilerleme var diyebilirim. Yalnız Ayaz sürekli beni arıyor. 5-10 dakika oyuna daldıktan sonra hemen başlıyor anne anne diye aramaya ve aşkolsun beni görmeden durdurabilene. İlla ki görecek, rahatlayacak. Aslında laf aramızda ben de onu arıyorum. Dip dibe olalım istiyorum, doyamıyorum yavruya. E o da doyamıyor demekki annesine.. Akşam eve döndük, babası maç izlemek için yine çıktı. Ben de yemekten sonra bir cesaret Ayaz'ı tek başıma yıkadım. Oldukça başarılıydı. Aslında daha önce de denemiştim ama çok zor olmuştu, şimdi hem Ayaz büyüdüğü ve dengeyi sağlayabildiği hem de kaymaz zıvırlardan koyduğumuz için küvete sanırım çok daha kolay oldu. Cumartesi de yıkamıştık ama abimlere giderken arabada kustuğu için eve gelince yıkamak istedim tekrar. İlk kez başımıza geldi bu kusma olayı, devamı gelmez umarım. Anne-oğul ne güzel geziyoruz, eğer arabayı ben kullanıyor olsam ne yapardım bilmem. Gerçi böyle de ne yaptım, yanında olmam için ağlamasına engel olmuştur ki o bile yeter. Yapacak birşey olmazdı tabii ki.. Herkese iyi haftalar..

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım dediğin gibi bir seferlik bir şeydir inşallah.
    Sana da iyi haftalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, bakalım önümüzde babasız, bol gezmeli bir haftasonu var.. anlarız heralde..

    YanıtlaSil