29 Ocak 2018 Pazartesi

Aralık liste kontrol bir kiiiii...

Bakalım listemizde ne durumdayız?

Her ay;
  • Her ay bir kitap okuyabilsem
    • Kitap Hırsızı, kasımda başladım ama aralıkta bitirdim sayılır di mi ama?
    • Harry Potter ve Lanetli Çocuk bitti
  • Her ay çocuklarımı bir tiyatro oyununa götürebilsem
  • Her ay kendim bir tiyatro oyununa gidebilsem
  • Her ay bir klasik izleyebilsem
Maalesef bunların dışındaki konularda sınıfta kaldım. Artık ilerledikçe bu yazıyı güncelleyerek devam ederim. Şimdi okuyunca da bir kamçılandım. İyi oluyor bu istekleri yazmak demek ki :)

2018'de demişim de Aralık da bir nevi 2018 değil mi?
  • En az 4 klasik okuyabilsem.
  • Artık tarihi yarımadayı kendi yaşadığım şehrin tarihini gezebilsem.
  • Sanat galerisi, sergi gezebilsem ne sıklıkla bilmiyorum mesela bu yıl 5 :)
  • Müze gezebilsem özellikle Ayaz'ıma da bunu öğretebilsem.
  • Şiir okuyabilsem.

2 yorum:

  1. Buraya yazınca daha bir azimli davranıyor insan, ben öyle oluyorum yani :)

    Gelecek ay daha iyi olacak eminim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ocak ayini da bos gectik ama, geri donup bakinca Subat daha verimli gececek eminim :)

      Sil