14 Temmuz 2009 Salı

Odamız geldi..

Oğluşumun Ayaz'ımın odası dün itibariyle yerine yerleşmiş bulunuyor. Şimdi kokusu çıksın diye silinecek bol bol, havalandırılacak.. Oda ile ilgili birkaç büyük eksik kaldı sadece; halısı, perdeleri, duvarı ve odayı renklendirebilecek süsleri, -avizesi var ama- ayarlanabilir ışık olması için bir de masa üstü(set üstü mü demeliyim acaba :)) abajur almak istiyorum.. Tabii daha önce bahsettiğim ve özel olarak yaptırmak istediğim ikinci tekstil takımı da eksik henüz.. Hatta bu konuda henüz hiçbirşey yapamadım..
Çalışan bir anne adayı olarak, vakit gerçekten sınırlı ve sonlara yaklaştıkça hiçbirşey yetişmeyecek gibi geliyor.. Ama biliyorum ki yetişecek :) Secret yapıyorum biraz.. İyi düşüncelerimi sonuna kadar saklıyorum ki iyi olsun..
Haftalardır ilk kez gecen haftasonu evde oturup dinlendim kocişle beraber. Çok güzeldi çok keyif aldım. Tabii evde yapılması gereken gündelik işleri de biraz yoluna koydum. Çünkü bunlara da vakit ayırmak gerekiyor.
Bir de ben bebiş hazırlığı olarak, sonra uzun zaman davet edemem diye misafir davet etmek ve ağırlamak, e son bir kez tatile gitmek ve hazırlanmak gibi şeyler yapıyorum ki tabii vakit kalmaz :)
Birkaç büyük kalem daha var ki öncelikle son iki eğitimin notlarını yayınlayıp sonra da eksikleri bir matematikçi olarak büyükten küçüğe sıralayan listeler hazırlamak istiyorum, buraya da not düşmek tabii..
Odamız bittiği ve oğluşumuın eşyaları yerlerini bulduğunda resimleri de burada bulabileceksiniz tabii ki sözzzzzzz.. Ancak bunun için tatil dönüşü sonrası en az bir haftaya daha ihtiyacım olacak..

1 yorum:

  1. Odamiz cokkkk guzel. Kirmizi cekmece, kapi tokmaklari, kirmizili mavili palyaco susleriyle cok cok sirin bir oda oldu. Her girdigimde seviniyorum.
    Oglis boyle guzel bir odada buyuyecegi icin.
    Daha da guzel olacak. Gelecekler var, daha cok susleyecegiz :)

    Ayaz'in Babasi

    YanıtlaSil