26 Ocak 2010 Salı

Özledim çok..


Bunlar bu sabahtan kareler. Pazar günü oğluşu çıkarmıştık, karla tanışsın, haşır neşir olsun, o kadar kar yağdı bir beni çıkarmadınız demesin diye :P Dün eve gider gitmez -babası da erken çıkıp benimle geldi- Ayaz'ı giydirip çıkardık yine, bir de kara yatırdık üstelik. Bu sabah da pilot kıyafetlerinin açılışını yapıp önce balkona çıkardık, sonra da aşağıya bahçeye indirdik. Oğlum annesiyle babasının delirdiğini düşünüyor olabilir sanırım. Bu soğukta giydirip giydirip nereye çıkarıyorlar beni diye..

* * *

İki gündür işe arabayla gelmediğimiz için öğlenleri de oğluşuma gidemiyorum. Dün bizi gördüğünde kuş gibi çırpınıp, güldü. Benim de için gitti tabii. Burnumda tütüyor. Biraz sonra çıkıp koşa koşa evime, oğluma gideceğim. Çok özledim bebişimi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder