10 Kasım 2010 Çarşamba

iyi uykular...

Uyku konusunda yazdım yakındım da peki bir girişimde bulundum mu? Hayır.. Öyle böyle idare ediyoruz. Biraz gece uykusuna yatış rutinini genelledim o günden bugüne o kadar.
Son günlerdeyse tüm sorunumuza ek olarak gece ya da sabaha karşı uyanıp bir saat kadar geri uyumamalar, daha sonra da bu uyumama seanslarına ağlayarak uyanmalar ve kolay sakinleşememeler eklenince artık bu işte bir iş var dedim ve dişlere yordum. Gerçekten de dişler çok kabarmış, şişmiş.
***
Büyükler dermiş ki, yiyen ve uyuyan bebek anlatılmaz.. Ancak içimdeki neşeyi paylaşmadan yapamıyorum.. Hala da inanamıyorum sanırım ki..
***
Dün öğleden sonra Ayaz Paşamın yanına giden babaannesi, çok hapşırdığını ve burnunun aktığını söyledi ve ilaç verelim mi dedi.. Ben de şifahen ilgili ilaçtan yarım ölçek verebileceklerini söyledim. Sonuçta akşam geldiğimde hapşırık da burun akıntısı da epeyce azalmıştı. Saat 21'e doğru uyuttum, ben de uyuyakaldım. 22.30 gibi huzursuz uyudu, sonraki 1,5-2 saat de 20 dakikada bir uyandı. Uyumadı yani. Ama rahatsızlığı var belli. Bu arada devamlı pışpışladım ama krize dönen uyanmalar da oldu. İlk krizde dişlerine jel sürdüm, ikincide mama verdim, üçüncüde -artık eşim de gelmişti- ilacını verdim. Gecenin gidişatı konusunda makus talihimi kabullenerek, bizim yatağı Ayazla benim yatacağım şekilde düzenledim. Sonra biraz salona geçtim, saat epey geç olduğu için de fazla oyalanmadan yattım.
***
Oldukça uzun girizgahtan sonra sadede geleyim. UYUDU.. Bütün gece uyudu. Tabii 2-3 kez mızmızlandı ama geri pışpışlayınca uyudu hemen. Sabah altı buçuk gibi uyanıp biraz bana sokulup şekerleme yaptı. Sonra ben kalktım, on dakika sonra o da uyandı, süper şirin ve dinlenmiş olarak. Ah yavrum, hep böyle uyusan ne şeker kalkarsın, tabii ben de :)
***
Sonuçta, hafif hastalık var, ilacın etkisi var, erken saatlerde bir türlü uyku tutturamamış olmanın verdiği yorguk var ama bu koşulların daha önce de sağlandığı oldu. Böyle bir uykuysa ilk kez görüldü.
***
Akşama da annem var, hazırlıklar var, önümüzdeki hafta bayram var. Bayramda gezme tozma var. Bugün yüzünden sırıtışı eksik olmayan bir ben var, dinlenmiş, dinamik, huzurlu. Darısı diğer gecelerimizin başına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder