18 Ağustos 2011 Perşembe

finito...

O yeni başlayan, araya tatil girdiği için bizimle sadece on günü geçiren bakıcı adayımıza bu sabah elveda dedik. Kötü şeyler yaşamadık sadece onunla olamayacağını anladık.

Benim gözüm korkmaya başladı.. Zaten yabancı birisiyle aynı evde yaşamak iyice zor..

Sonuçta bizim hepimiz için iyi olacağını düşünüyorum ama öncelikle oğlumuzun sonra da bizim düzenimizin de biran önce oturmasını istiyorum..

Tekrar anladım ki ben çok yapıcı ve olumlu bir insanım hatta biraz fazla..

Ayaz hala hergün Berrin'i soruyor, içim kıyılıyor..

Bir yandan da biliyorum ki onun en çok istediği benim. Ben olayım ona yeter. Kır bacağını otur evinde diyorum. Hani birileri gaz verse biraz baya meyilliyim ama etrafım mantık insanlarıyla dolu..

Bugün aklımın değil kalbimin konuştuğu bir gündeyim..

Yoruldum ama tükenmem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder