26 Kasım 2013 Salı

inci minci birinci I

Geleneğe uyarak, ay bunları unumayayım yazayım dediğim muhabbetlere böyle başlayalım..

Dün gece alışıla geldiği üzere Ayaz'ın yatağında anne oğul yatıyoruz ve uyumaya çalışıyoruz. Evet ben de çalışıyorum çünkü baş ağrısından muzdaripim. Ancak Ayaz oğlan biraz kestirmiş hemen tutturamıyor uykuyu. Durup durup dedi ki;

Ayaz: Anne ben büyüyünce kiminle evlenicem biliyor musun?
Ben: (eyvah benden vazgeçti başkasını buldu en sonunda, bu kadar mı erken!!!) Kiminle oğlum?
Ayaz: Seninle evlenicem, (daha önceki anneyle evlenilmez açıklamaları sonucu bir es ve)yani senin aynından bulucam, aynı senin gibi bir kadın bulucam onunla evlenicem.
Ben: (rahatlamış) Tamam oğlum bakarız buluruz :)
Ayaz: Ama ben evlenince, yani sen babaanne babam da dede olunca sen de bizim evde yaşayacaksın.. Sen, babam, anneannem, babaannem, dedem hepimiz..
Ben: Tamam oğlum, sen kocaman bir ev alırsın biz de geliriz, ben senin çocuklarına bakarım karınla sen işe gidince..
Ayaz: Annecim, bizim ev de büyük, koltuklar var, anneannemin odasında yatak var..
Ben: (canımın içi, ev de değiştirmeyecek zaar)

Küçükcük dünyada kendine göre büyük hayaller, anne-oğul aşkı, hepsi birarada.. Ben de bu sevgini tadını çıkarıyorum doyasıya..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder