13 Ağustos 2015 Perşembe

geçen hafta..

Biraz kurulu düzenimize geçebildiğimiz bir hafta oldu. Haftaya damga vuran streslerim neticesinde motivasyonumun arttığı bir hafta. Lütfen bunu düşürecek bir şey olmasın.

Hafta sonu için iki planımda benim dışımda sebeplerle iptal oldu. Zaten evde oturup yapmak istediklerim var, bir sonraki hafta yine tatile gidiyoruz ve dönüşte de okul ve Ayaz'ın doğum günü telaşesi başlayacağı için bu hafta bu aralar son sakin hafta sonum.

aman nazar değmesin

Hafta içinin benim için son gününde yani bugün, oğlum sürekli arayıp programda şimdi ne var anne diye soru yağmuruna tuttu. Ben söylersem dinliyor ya da ben iyi ikna edebiliyorum. Yazdıklarıma uyarsa mutlu olacağını söyledim, ki buna inanıyorum, şuanda o da böyle hissediyordur umarım.

Bugün bir süredir yapmak istediğim gibi işe servisle geldim. Hem erken geldim, işe başlamadan bir 15 - 20 dakikam oldu hem de böylece kitap okumak için vakit ayırabildim. En çok bu sebeple servise binmek istiyorum. Bir taşla iki kuş yani.

Ufak ufak düzenlemeler yapıyorum hayatımda, yukarıdaki servis - kitap örneğindeki gibi büyük olmayan ama beni mutlu eden şeyler. Bunlardan biri de bu blog. Fazla bir şey demeyeceğim sonra nazar değiyor yazamıyorum. Bu yüzden bu yazıya da bir nazarlık kondurdum.

Herkese iyi hafta sonları, benim için "long weekend" başlıyor!

Not: Bu yazıyı yazarken hafta sonu kelimesinin ayrı yazılması gerektiğini öğrendim. Dil bilgisi bilgime de fazla güvenirim aslında ama olmuş bir hata affedin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder