4 Ağustos 2015 Salı

hafta sonu.. boşluk.. Ayaz'sız hafta sonu

Evliyken fakat daha çocuk sahibi olmamışken teyzem hep "çocuğun olunca acaba önceden ne yapıyor muşum ben? diyeceksin" derdi ne kadar da doğruymuş.. Hakikatten çocukken neler yapardım, gençken neler yapardım hepsi gayet net de evli ve çocuksuzken ne yaparmışız acaba? Ne yapacağız,  bol bol kağıt oynar, dizi izler, gezerdik. Ben bir de kitap okurdum. Sonra bir numaralı minnoşum doğdu. Allahım ne kadar ilgi isteyen bir bebekti, yalnız birakip t.valete gidemezdim. Şimdi de bir o kadar ilgi isteyen çocuk. Tabii ki kendi oynuyor, sonra parka filan çıkıyor ama şimdiki yaşına göre yine fazla ilgi sever kendisi. Daha da sonra ise ikinci minnoş geldi ki biraz daha sakin diyebiliriz.

Sadede gelemedim bir türlü. Geçen perşembe sabahı Ayaz'ı babaannesi dedesi ve büyük halasıyla birlikte Kıbrıs'a yolcu ettik. Orada kaldığımız yeri daha önce anlatmıştım. Gidene kadar kendimi sıkı tuttum, Ayaz için zaten süper eğlenceli ve faydalı, gitmeyi de çok istiyor. E biz de biraz tek çocuklu moda geçer dinleniriz ne güzel di mi? Evdeki hesap çarşıya uymadı işte Ayaz kapıdan çıktığı anda içime bir taş oturdu ve gitmedi. Cuma günü uzun haftasonundan faydalanarak şuanda çeşitli sebeplerle ofise gitmeyen ya da ofisten kaçabilen kızları bize davet ettim. Bana en iyi gelebilecek terapi işte bu. Kızlar ve kızların Ayaz'ın yaşlarında oğluşları da geldi, çok güzel vakit geçiyor, sabahtan akşama beraberiz çok iyiyim, Oğlanları havuza yolladık, oynadılar. onları gördükçe aklımda Ayaz, ay ben bu işi Ayazsız nasıl yaptım, onu bu ortamdan mahrum bıraktım. İşin kötüsü Pazar sabahı da kahvaltıya Can ve Büşra gelecek, Ayaz'ın canı, sevgili Büşra Ablası. Vay ben bunu da nasıl yaptım, nerdeyse gelmeyin Ayaz yok diyeceğim. Cuma akşamı misafirler gidip de Hazal da uyuyunca evde bir sessizlik. Cumartesi sabah oldu daha da çöktü bu sessizlik. Ay daralıyorum dedim veee.. Bu hikayenin gerisini sonra yazacağım.

Annesinden ayrılmış yavru kedi

Ayazsız haftasonu yapılanlara iyi tarafından devam edelim.. Cuma günü kızlar geldi dediğim gibi, çok yoğun ve çok güzel hatta harika bir gündü. Pazar günü de misafirimiz vardı. Bunun dışında dinlendik, dinlendik. Game of Thrones u bitirdik sonunda, aman aman o ne finaldi öyle nasıl bekleyeceğiz bilmem kaç ay. Bir de Viking'lere başladık ama daha bir bölümcük izleyebildik, henüz sarmadı bilemiyorum. Bu arada ben The Mentalist'in son sezonunu bitirmeye çalışıyorum kendi çapımda.

Ada & Hazal Hanımlar

En güzeli ise Hazal'la cilveleşmekti diyebilirim. Hazal doğduğundan beri hep çunu düşündüm "Ben ne çok oynardım Ayaz'la, oyuncak bebek gibi bol bol vakit geçirirdim, devamlı resim/video çekerdim". İşte Hazal'la bunu yapamamın sbebi ben değilmişim, vakitsizlikmiş onu anladım. Yaklaşık 1.5 saat büyük yatağın üzerinde oynaşınca böyle oluyormuş demek ki dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder