17 Kasım 2009 Salı

İkinci Ay Kontrolü

17 Kasım'da ikinci ay kontrolümüze gittik.. İlk ay Ayaz 5100 gr. ve 57 cm. di. Şimdi 615o gr. ve 60.5 cm. olmuş tosunum. Bunları da not edeyim dedim.
Güzel kilo aldığını görünce içim rahatladı. İlk ay kontrolünde doktor hanım oğluşumun alerjik bir yapısı olabileceğini düşündüğü için (vücudundaki, kulaklarının arkasındaki koltuk altlarındaki ve popsundaki -bizim göremediğimiz ancak doktor gösterince farkettiğimiz- kızarıklıklar nedeniyle) benim uygulamam gereken bir diyet vermişti. İnek sütü ve süt ürünleri ile dana eti yemiyorum. Tabii bunları yiyemeyince pek seçenek kalmıyor. Bu nedenle iyi beslenip beslenmediğim konusunda tereddütüm oldu. Demek ki beslenebiliyormuşum ki oğluş da beslenebilmiş. Ama bundan sonra kalsiyum takviyesine başlayacağız benim için.
Oğlumun hıçkırıkları için de reflü olduğunu söyledi ve ilerlememesi için toz ilaç verdi, günde iki kez anne sütüyle karıştırarak, biberon ya da kaşıkla. Ayazımız biberonla verdigimiz sütü aldi, Berrin Teyzesi ile beraber cok sevindik(Berrin Teyzesi, Ayaz daha doğmadan bizimle birlikte çalışmaya başlayan, ben işe başlayınca da Ayazla ilgilenecek olan yardımcımız, pek güzel anlaşıyorlar oğlumla maşallah diyeyim). İlk biberonu da anneannesinin elinden içti. Böylece biberon maceramız da başlamış oldu. Bu tabii benim için de rahatlık olabilir son izin günlerimde, süt sağıp bırakarak kendime biraz daha zaman yaratabilirim ama birakamiyorum ki bu tatli bebeişi. Ancak 1-2 saat uyku vakitlerinde kaçamak yapıp geliyorum ki o da zorunlu hallerde.
İşte ikinci ayda bizde durumlar böyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder