16 Kasım 2009 Pazartesi

Sabahın tam üçündesin..

Dertlerin en gücündesin.. Diye devam ediyor şarkı.. Şuan saat 6.50.. Çok anormal bir saat degil ama Ayaz geçen günün tüm gazını sabah 6-7 arası çıkarmaya karar vermiş görünüyor. Ben de başında sadece nöbet tutabiliyorum, elimden birşey gelmiyor. Ancak bacağımda sallayarak, sıcaklık ve sallamayla ona birazcık yardımcı olabiliyorum.
Bebeğim 5.40 ta mıkırdanmaya başladığında (4-4.40 arası e.mdiği için) şaşırdım. Yine de hemen m.eme verdim tabii ki. Baktım ki içmeye çalışmasına rağmen açlık değil derdi, peşinden gök gürültüleri eşliğinde pıtırtıları duymaya başladım :) Canımın içi şuan yanımda uyudu sonunda ağzında emziğiyle ama arada hala kıvranıyor ve peşinden beklenen ses geliyor. Sadece izliyorum. Uyanma saatinin gelmesini bekliyorum. Rahatsızlığı var biliyorum ama bunu kendi halletmesi gerek :P
Yarın 2. ay kontrolümüz var, bir sürü sorularımla ve gelişimi ile ilgili merak ettiklerimle (Her Türk anne gibi kilo merakı içindeyim ne kadar kendimi engellemeye çalışsam da) hazırım, sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder