28 Aralık 2010 Salı

15 Aylık Ayaz'ın günlük düzeni..

Ayaz'ın günlük rutininden bahsetmek istedim. Eski notlarıma baktıkça, eski rutinleri de keşke yayınlasaymışım diyorum. Zararın neresinden dönülse kardır diyerek de oğlumun şimdiki rutinini yazmaya başlıyorum. Belki toparlayabilirsem eskileri de yayınlarım ara ara.

08:00 uyanıyor: Eskiden 07:00'dı yanımda yattığından beri uzadı bu süre. Aslında eski saati daha çok severdim, çünkü bir saat kadar birlikte vakit geçirebiliyorduk.
08:20 kahvaltı: Uyandıktan 20 dakika kadar sonra kahvaltı ediyor aslen. Ancak bir yarım saat/ 40 dakika beklemesi gerekiyorsa, uyanınca hemen ballı süt yapıp veriyorum.
10:00 meyve: Kahvaltıdan bir saat kadar sonra. Meyveyle birlikte demir takviyesini de veriyoruz ki c vitamini ile emilimi artsın.
12:00 öğlen öğünü: Hala içinde eti, herşeysi olan tuzsuz sebze çorbasını içiyor oğlum. Sebze püresini yiyor daha doğru olabilir. Hatta artık sebze yemeği kıvamında..
12:30 - 15:30 uyku: Bu kadar uyuyor mu? Evet! Tek uykuya indirdiğimizden beri yaklaşık iki buçuk-üç saat uyuyor.
15:30 uyandığında: İşte tam da buraya bir öğün eklemeliyim. Bu kuru meyve, meyve suyu, ballı süt, az miktar kek ya da kurabiye gibi bişeyler olacak sanırım.
17:00 yoğurt: Bir koca kase yoğurt yiyor sade olarak. Evde mayalıyorum.
19:00 - 19:30 akşam yemeği: Biz ne yersek onu yiyor. Çorba ve ana yemek oluyor. Yanında pilav varsa bayılıyor. Bazen ona uygun olmazsa heme köfte, makarna vs ile destekliyorum.
21:00 uyku: Genelde çeyrek kala gibi odaya çekiliyoruz. Uyuması ise yarım saati buluyor.

Şimdi düşündüm de yemek ve uyku rutini gibi olmuş. Aradaki aktiviteleri yeni yılın planlarını uygulamaya koyarken yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder