17 Aralık 2010 Cuma

düzen.. düzen..

Bazen bazı şeyleri akışına bırakmak gerekir. Akışına bırakmazsanız çok yorulursunuz. Özellikle de zihnen yorulursunuz. Bazense akışına bırakmamak, dizginleri ele almak gerekir. Planlı hareket edemezseniz çok yorulursunuz, hem zihnen hem de fiziksel olarak.

Hayatı kendim için, dolayısıyla da ailem için daha kolaylaştırmam gerek çünkü yıpratıcı olabiliyor.

Ayaz doğduktan sonra, hatta işe dönmeme az kala, ev işi-yemek düzenini oturtmam gerektiğini biliyordum. Aylar geçti, kendince bir düzen kuruldu ama olmuyor. Ben de dizginleri ele almaya karar verdim. Tam da yılsonu, herkesin yeni kararlar alması muhabbeti varken iyi oldu.

  • Bunlardan biri işte; haftanın menüsü.. Tabii ki dışarı çekacağız, tabii ki canımız dışardan birşeyler de söylemek isteyebilecek. O zaman düşündüm ki ya o günün menüsünü es geçeriz ya da işte o "kalanlar" yazan günlere ilave olmuş olur. Ayrıca kolay menülerle başladım ki kendimi zora koşmayayım ve sıkılmayayım.
  • Diğer plan; evdeki temizlik ve çamaşır günlerini bir rutine oturtmak. Ancak bunun bir kısmı yalnızca bana bağlı değil ve bir türlü organize edemiyorum. Yeni yılla birlikte son kez konuşacağım.
  • O hafta hatta o ay içinde kendi yapacağım, planlayacağım ev ile ilgili işlerimi yazma ve yazdığım süre içinde kotarma planım var.
  • En önemli olarak; Ayaz için oyun gurubu oluşturma ve bu grubu da organize etme, aylık rutine bağlama planım var.
  • Ayaz için aktivite listesi oluşturma ve Berrin'i de buna göre yönlendirme planım var.
Organize bir yıl planım var dostlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder