9 Haziran 2011 Perşembe

20 aylık bebekle yurt dışı.. valizlerde ne var?

Bu kez bavul hazırlamakta çok başarılı olduğumu belirterek başlamak isterim. Kocacığımla bana bir orta-ufak valiz, Ayaz'a ise bir ufak valiz, bir orta-ufak çanta ve malum herzaman yanımızda olan sırt çantası haırladım.

Bir defa evimizin babasının giymediği birşey kalmadı. Benimse iki üç bluz dışında giymediğim şey kalmadı. Daha az hazırlanabilir miydi? Evet tabii ki. Ben mesela üç pantalon bir eşortman bir de elbise götürdüm hepsini de giydim ama daha az çeşitle de idare edebilirdim. Yine de bir kadının mutlu olması için iyi bir rakam.

Ayaz'ın valizine gelince. Biri alet edevat biri giysi olmak üzere iki valiz, bir sırt çantası bir de puset ile hepimizi solladı geçti meleğim. Bunları yazarken gerekli ve gereksiz gibi bilgileri de yanına ekleyeceğim.

Alet Edevat;


  • Küçük kettle. (En işe yarayan buydu, hem içine ısıttığım suya koyarak biberonları ısıttım hem de mama için su hazırladım. Le Meridien dışında kaldığımız otellerin hiçbirinde kettle yoktu, Sheraton da dahil..)


  • Küçük bir yastık. (Çok işe yaradı. Ayaz'ın çok sevdiği bir aydedeli yastık kılıfı var. Ona evini hatırlattı sanırım. Bir de otel yastıklarından ziyade bunu kullandık.)


  • Bıçak. (Bir meyve bıçağı koymuştum ki çok iyi etmişim. Meyveler ne olacaktı sonra?)


  • Kap kacak. (Kettle ın bardakları daha çok bizim çay içmemize yaradı ama çok da iyi oldu. Ayaz için bir tabak, kaşık ve çatal götürmüştüm. Çok kullandık.)


  • Atıştırmalık kraker vs. (Tuzlu olanlar tüketildi de tatlı olanların hepsini geri getirdim.)


  • İki biberon, ikisini de kullandım, Ayaz hala geceleri beslendiği için bizim için olmazsa olmazdı zaten.


  • Çarşaf, penye ve polar battaniyeler. (Çarşafı kullanmadım çünkü temizliğe güvendim ve oğlum daha çok bizim yanımızda yattı. Battaniyeler tabii ki çok faydalı oldu.)


  • İki kutu hazır kaşık maması. Artık mama vermiyorum ama bu durumda hayat kurtarıcı oldular. Hatta üç kutu götürsem daha iyi olurmuş. Oralarda aradım aradım bizimkiler gibisini bulamadım. Devam sütleri bolca ve aynı markalarda var ama mamalar yok. Sonunda bulabildiğim birini de Ayaz hiç sevmedi.


  • Ayaz'a yüz ve banyo havlusu. Başka havlu kullanmadım oğlum için, bunları kullandım.


  • Bizim için poşet çay, hepsini içtik, çok da iyi geldi.
Kıyafet;


  • Götürdüklerimden giydiremediklerim oldu ama mevsim kurbanıyım. Uzun kollu şeyleri pek giyemedi.

Çarşaf, örtü olayları titizlik boyutuna göre gerekli gereksiz olarak belirlenmeli bence. Yalniz, kendi örtüsü ve yastığı ile uyuyan oğlumun mutlu olduğunu, normalde kendine ait olan materyaller görünce sevindiğini fark ettim.

Abimlerden Chicco'nun şu pusetini ödünç aldık. Süper kullanışlıymış kendisi. Kendimize de alacağız, hatta babaannesi hediye alacak sağolsun. Kesinlikle böyle hafif bir baston puset derim başka da bişey demem. Çocuğum pusette durmaz demeyin, Ayaz'da pek alışık değil. Ama orda durdu, uyudu. Yoksa çok fena olurdu. Hareket halindeyken çok güzel durdu da biz durduğumuz anda hemen "Aç!Aç!" diye kıyameti kopardı.


Edit: Yanımızda götürdüğümüz bezler yetmedi ve ordan da bir paket aldık. Zaten bunu öngörerek az götürmüştüm. Islak mendilleri ögtürdüm almamıza gerek kalmadı ama boşuna taşımışım oradan da gayet iyi temin edilebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder