29 Haziran 2015 Pazartesi

hafta sonu..

Uzun haftasonunu evde değerlendirdim bu kez. 4 gün iş 3 gün tatil kesinlikle çok çok ideal bir sistem. İki gün haftasonu işini kim çıkarmışsa kendisine sevgilerimi yolluyorum.

Perşembe günü Ayaz ofise geldi. Uzun zamandır gelmek istiyordu zaten, dedesi de ofise getirdi, öğlen tatilinde anneannesine teslim ettim.

ofiste çok meşgul, hangi kalemi kullanmalı bir türlü karar verememiş

Gece anneannede kaldık ve Cuma sabahı gelen yengemizle kuzenlerimizi alıp evimize geçtik. Eve giderken sağlık ocağına uğrayıp Hazal'ın 4. ay aşılarını da yaptırdık. 

önemli telefon görüşmeleri

Bundan sonraki resimler zaten cuma gününü anlatıyor. Çocuklar günlerini bu şekilde kullandılar. Aslında hava pek netameli idi ama güneşi gördüğümüz an yolladık havuza. Biz de küçük balkonumuzdan izledik. Hazal Hanım da aşağıda görüldüğü gibi güneşlendi. 

küçükten büyüğe beyler Ayaz&Emir Hakkı&Oğuz

en ufak olanı balkonda güneşlenmekle yetindi

Aşılar biraz ateş yaptı Hazal'a. Cuma ve Cumartesiyi de pek bir mız mız geçirdi. Elini, emziğini, battaniyesini, bizim elimizi ne bulsa deli gibi kemirdi. Dişten şüphelendim henüz erken olmasına rağmen. Pazar günü diş kaşıyıcılarını kullanıma aldık. Daha tam kavrayamıyor da mücadele ediyor bakalım. 

minik patiler

Buraya eklenebilecek bir de çiğ börek fotosu var. Cuma akşam beş gibi çiğ börek yapmaya kalkınca iki gün sırtımız ağrıdı. 

Cumartesi Senoş'la beraber Çekmeköy'deki sosyete pazarına gittik. Ganimetlerimi de resimlemek istiyorum inşallah. Sosyete pazarının bir paralelinde de sebze pazarı olduğunu gördüm çok sevindim. Pazar alışverişi bir başkadır benim için. Bizim eve yakın semt pazarı Pazartesi olduğu için pek gidemiyoruz.

Haftasonu işte böyle kalabalıktık. Pazar öğlene doğru abimler gitti, kahve içmek için çok sevdiğim arkadaşlarım geldi. Onlar da gittikten sonra Ayaz'la Monopoly Junior oynadık, karne hediyesi olarak almıştık. Gerçekten oldukça basit olduğu için çok başarılı buldum. Çocukların rahatça kavrayıp idame ettirebileceği gibi basitleştirmişler. Sonra da yolladık Ayaz'ı bahçeye. İftara kadar oynadı ve taşındığımızdan beri ikinci kez biz henüz çağırmadan eve gelmiş oldu. Hatta "Anne beni çağırmadınız" dedi kapıyı açar açmaz. Günler uzun olduğu için ve Ayaz bahçedeyken Hazal'ı yıkadığımız için saatin kaç olduğunu anlamamışız. 

Yeniden bir pazartesi ve işe başladım.. Bugün Ayaz evde, Hazal anneannesinde, akşama buluşacağız. Yarından itibaren de haftayı anneannemizde tamamlayacağız kısmetse. Herkese iyi haftalar..

Not: Günün iyi haberi sabah kocamdan geldi. Tatile önümüzdeki hafta çıkıyormuşum, ben bir hafta daha var sanıyordum. Bu kadar da leyla olabiliyorum görüldüğü gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder