30 Haziran 2015 Salı

inci minci birinci VI

Uzun bir ara verdiğimiz inci minci serisine dünden iki anektodla devam edelim..

Reyting rekortmeni Survivor All Star izliyoruz ailecek. Bu aralar akşam aktivitemiz budur. Ayaz'ın survivor korkusunu yenmek için 3-4 hafta önce başladık, ne hastalıkmış önce babaya, sonra dedeye bulaştırdık. Nitekim biz Ayaz'la "Ünlüler" takımını tutuyorduk. Sebepte Barış Manço'nun oğlunun ünlüler takımında olmasıydı. Kimi tutsak eridi, önce ünlüler bir bir elendi, sonra Doğukan elendi. En son ünlülerden bir tek Merve kaldığı için onu desteklemeye başladık kendi çapımızda. Tabii Merve de inanılmaz bir performans düşüklüğü başladı. Bunun üzerine dün akşamki diyalog:

Baba: Ben artık Begüm'ü tutuyorum.
Ben: Yok ben Merve'yi tutuyorum.
Ayaz: Ben de Merve'yi tutuyorum.

Bu arada Hilmicem'le Turabi yarışıyor.

Ayaz: Şimdi kimi tutuyoruz anne?
Ben: Kimseyi oğlum, aslında Turabi'nin puanı düşsün diye Hilmicem'i tutabiliriz.
Ayaz: Tamam.

Biraz sonra Merve kötü oynadıkça ben sinirleniyorum.

Ben: Merveyi'de tutmayacağım artık. Çok kötü, neden böyle oldu.
Baba: Ben Begüm'ü tutuyorum, başarılı.
Ben: Yok ben sevmiyorum onları, Merve iyiydi aslında yine yapar. Yani yine de o kazansın istiyorum.
Ayaz: (Aklı karıştı ve son noktayı koydu) Annem Merve'yi ne kadar tutuyorsa ben de o kadar tutuyorum.

Annesinin bir tanesi o..

Bardak altlıklarından köfte yapıp satıyor bize.

Ayaz: Buyrun efendim köfteniz.
Ben: Hımm, ham hum.. Çok güzelmiş ne kadar borcum?
Ayaz: Aslında öpücükle de ödeyebilirsiniz..
Ben: Muck Muckkk..

Annesinin bir tanesi o demiş miydim?

İkinci servis.

Ayaz: Buyrun efendim köfteniz.
Ben: Hımm, ham hum.. Çok güzelmiş kaç öpücük?
Ayaz: Yok öpücük olmaz ağzın karpuz kokuyor ?!?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder