23 Temmuz 2015 Perşembe

iki çocukla seyahat.. bavul hazırlamaca..

Yazıyı gitmeden önce yazmaya başladım, ancak şimdi tamamlayabildiğim için, ne gerekli ne gereksiz fark ettim ve daha fideli bir yazı oldu efendim.

Yola çıkmadan önce hem Salı akşamı hem de Çarşamba akşamı, ben bu işi bir saatte bitiririm dedim her iki gece de saat 1'de ancak yerime oturabildim. Ne var bunda demeyin olmadı işte bir türlü..

Sonuçta;

Baran&Canan için 1 büyük çanta
Ayaz&Hazal için 1 orta boy çanta
Ivır&Zıvırlar için 1 orta boy çanta
Hazal&Canan'ın önden İzmir'e yapacağı seyahat için 1 küçük çanta
Ayaz&Baran'ın yolda değiştirmeleri için 1 sırt çantası

hazırlandı.

Bunlara ilave bir de park yatak ve puset vardı. Puset uçakla gideceğim için bendeydi. Gerisi babaanne ve dedenin valizleriyle birlikte bagaja girdi. Bazıları "Bundan az eşya götürenin elini öperim" diye iddialı bir cümle de duyulmuş olabilir.


bu güzeller benim mi? inanamıyorum

Asıl hedefim valizlerin hazır halini görüntülemekti ama kısmet olmadı işte.

Neler eksik kaldı?

Her zaman lazım olan fakat her tatilde unuttuğum bebek pudrasını yine unutmuşum. Bunu biz kullanıyoruz, bebelere kullanmıyoruz. Başka da birşey unutmamışım oley. Hımm bir de kendi diş fırçamı unuttum ama kocacığım ilave edivermiş sağolsun. Bir de.. yok yok valla billa bu kadar.

yüzü gözü çizili ayak yiyen bebek

Bebeler için neler aldım?

Bu tabii herkesin ihtiyacına göre değişir.

  • Biz bir akşam arkadaşlarımızla çıkmayı planladığımız için pompayı ve orada olmadığını tahmin ettiğim için küçük su ısıtıcısını aldım. Sadece bir gece için epey fazla yer tuttular ama değdi.
  • Pişik kremi, bepanten bol bol kullandım.. Bebe yapı aynı şekilde bol bol kullandım. Bunun dışında bebeler için götürdüğüm hiçbir ilaca gerek olmadı. Aslında götürmeyebilirdim de çok merkezi bir yerdeydik çünkü ve arabamız da vardı. Gerektiğinde ilaçlara ulaşabilirdim. 
  • Bebelere tırnak makası, çok çok lazım oldu özellikle Hazalın tırnakları akşamdan sabaha uzuyor maşallah, yüzü gözü de devamlı çizik içinde.
  • Yine onlar için aldığı ve temiz kalan kıyafetler oldu. Bir kısmı aynen geri geldi ki özellikle uzun kollu ve kalın olanlar. Neyapabilirim, geceleri soğuk dediler sıcaktan uyuyamadık. Ayaz için aldığım tüm altlar kullanıldı birkaç tişört temiz kaldı sadece
  • Kendim için götürdüğüm herşeyi tepe tepe giydim, az bile götürmüşüm. Evimizin babası için de bir şort bir iki tişört temiz geldi ki çok ekonomik kullandığı için olabilir.
  • Hiç tabak bardak vs. götürmedim gerek de olmadı. 
  • Kendime lüks olarak fazladan bir topuklu ayakkabı götürmüştüm değdi de.
  • İncik boncuklarımı fazla fazla götürdüm. Hiç sakıncası yok, hem değişiklik ve süslenme olarak beni tatmin etti hem de yer tutmadı.
  • Alt açma bezlerinin sonuncusuyla geri döndük. Normal bezleri neredeyse bitirdik. Sadece mayo bezleri hemen hemen hepsi geri geldi. Onu da ben götürmemiştim, İzmir'den Melisciğim takviye etmişti.
  • Bir havlu fazla götürmüşüm ki o da yedekti. Herkeslere birer banyo birer plaj havlusu, iki el havlusu bir de baş havlusu yetti.
  • Ayaz'a oradan da ekstra bir terlik aldık, babasının sitili giymek istediği için.
Ne demiştim "Bundan az eşya götürenin elini öperim" tabii ki çok daha azı olurdu ama o zaman da keyfi olmazdı. Benim elimden gelen budur. Bir sonraki bavul bu bilgiler ışığında hazırlanacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder