4 Haziran 2009 Perşembe

25. Hafta

Dün rutin kontrolümüz vardı. Herşey yolunda gidiyor(Maşallah, nazar değmesin inşallah diyoruz :)). Artık oğlum epeyce büyümüş bebiş olmuş. Normalde oldukça hareketli olan, ultrasonda her açıdan görüntü veren kendisi bu kez yüzünü göstermedi bize. Olsun nasıl görürsek görelim biz razıyız. Yeterki sağlıklı olsun oğluşum.
Kendisi bu aralar pek bir hareketli yerinde duramayan bir karakter sergiliyor. Ben de idare ediyorum oğlumu. Ancak yattığım yeri beğenmemekte pek bir ısrarcı :) devamlı şekil değiştirelim istiyor. Kime çekmiş acaba?
Bu hafta kontrolde şeker yüklemesi yapıldı ve şükür ki bir sorun çıkmadı. Yalnızca demir oranı eskiye göre biraz düşük çıktığı için demir hapı kullanmaya başlayacağım. O kadar kusur kadı kızında da olur diyerek rahatlığımı devam ettiriyorum. Alırız hapımızı yolumuza devam ederiz.
Daha yazacak çok şey var, hepsini birden bitirmeyeyim de yeni başladığım blogumda boyle uzun ara vermeden yeni yeni postları göndereyimmm..

3 yorum:

  1. Demek ki benim de iki bebisim olmus :)
    Annesine cekmis bence hareketliligi, babasina cekmedigi kesin :D

    Evettt uzun aralar istemiyoruz. Yazilarin cok keyifli, daha sik yazmani istiyoruz.

    Maasallah ikinize de...

    YanıtlaSil
  2. Aaaaaaaaa, o kadar yazdim gonderdim, hata verdi site :((

    Tekrar yaziyorum :(

    Maasallah ikinize de diyerek basliyorum.
    Benim de boylece iki bebisim olmus diyebiliriz :)
    Hareketliligi de sana cektiyse neyi bana cekti o zaman :)
    Oglumun demirini ve yazilarini eksik etmemen dileklerimle...

    galatasarayli

    YanıtlaSil
  3. benim ultrasonlarda gördüğüm kadarıyla hareketliliği hariç herşeyi sana çekmiş :)
    bu teşvik ve motivasyonun için çokkkk teşekkür ederim canım kocam :)

    YanıtlaSil