5 Haziran 2009 Cuma

Peri Masalı


Sonradan unutmamak için burada not düşmek istedim.
Bizim oğlan Ale.xander Ry.bak - Fairyt.ale şarkısına ba-yı-lı-yor..
İlk önce Eur.ovision un ertesi günü birinci olan şarkıyı dinlemek için babası internetten dinlerken içerde dans etmeye başladı. O an pek ihtimal vermesek de birkaç kez daha dinlemeyi denedik. Her seferinde içerde dans eden bir melek yakaladık. Daha sonra her denememizde kendinden geçiyor sanki velet :) Böylece ben sevgili annesi de, ilk dinlediğimde yarışmayı açık ara birinci olarak bitirmesini haksız görmeme rağmen, gittikçe daha çok seviyor ve başarısına hak veriyorum. Mesela bir numaralı yeğenim Oğuzum da gitmiş hepimizin bildiği bir sosyalleşme sitesinde bu adamın hayranı olmuş. Demek ki adam yaşı küçük olan ya da benim gibi küçük hisseden belli bir kitleyi yakalamış. Bizim ufaklığı da fanlarına mı eklesek ne etsek?

1 yorum:

  1. Peri masali yaparim sizi. Benim oglumun boyle yumos cocuklarla isi olmaz.
    Sert anadolu delikanlisi o. Rock dinler hatta hard rock :)

    galatasarayli

    YanıtlaSil