26 Mayıs 2010 Çarşamba

7. ve 8. Aylardan Kısa Kısa..

Oğlum neler yaptı bu aralarda, neler yapıyor yazalım. Güncel olanlardan başlayalım;


  • Hem emekleme hem de yürüme çalışmaları var. Emekleme pozisyonu aldıktan sonra ya kendini göbek üstü bırakıyor ya da geri oturuyor. Çok temkinli. Yalnız dün boş bulunup ilk kez birkaç adım gitti emekleyerek. Yürümeye gelince, ellerinden tutup yürütüyoruz ya da bir yere tutunarak sıralıyor. Yürüme konusunda hiç temkinli değil, çok çokkk hevesli ve kafa göz yarma pahasına çabalıyor :)

  • Her ikisini de becerememiş olsa da salonun bir ucuna bırakıyoruz, öbür ucundan topluyoruz paşayı. Bir şekilde istediği yere gidiyor. Özellikle de yanında ben yoksam. Ben varsam hemen benden yardım istiyor, kendi uğraşmıyor. İşini biliyor kerata..

  • Yatak koltuk gibi yerlerde hep ucuna gelip aşağı sarkma isteği var. Biz buna balkondan sarkma hareketi diyoruz. Kucağımızdayken vb. hep balkondan sarkıyor.

  • "Anne" demeye devam. Bir de "memme" eklendi. Bunların dışında çenesi de çok düştü. Bazen "baba, vava, dede" gibi sesleri de çıkarıyor ama arada kaynıyor bu sesler.

  • Bir süredir en popüler hareketi alkış yapma ve el sallama. Alkışın şarkısı da "çıp çıp çıp" sözleriyle benim seslendirdiğim parça :)

  • Bunlar dışında gel gel ve tel sarar da yapılıyor itinayla.

  • Eskiden onu kucağıma alıp emziği de kendi ağzımda tutardım o da hemen kapardı benden, sonra biraz oynayıp atardı, sonra ben tekrar alırdım böyle böyle oynardık. Şimdi emziği benden aldıktan sonra verirmisin annecim emzikonu bana deyince benim ağzıma uzatıyor :) bayılıyorum.

  • Sokağa çıkmaya bayılıyor. Arık hemen hemen her gün en azından bahçeye çıkarmaya çalışıyoruz. Ya ben ya babası ya beraber. Bugün de ilk kez Berrin Teyzesi ile indi aşağıya. Kısa bir gezi yaptılar bahçede.

  • Kapıdan çıkan biri varsa onun kucağına gidveriyor hemen. Ama ağlayıp tutturmuyor. Belki de henüz tutturmuyor(!)

  • Kendi menülerini yiyor, bunun yanında bizim yediklerimizden de mutlaka atıştırmak istiyor. Masada biri bişey yiyorsa ona da verecek yoksa kıyamet kopuyor. Ben de evde kahvaltı yaparsak ona da lokma lokma kahvaltılıklardan veriyorum. Kendi ekmeği ve peynirinin yanı sıra bizimkilerden de tattırıyorum. Aynı şekilde biz akşam yemeği yerken yanımızda olduğu için yine onun çorbasının ya da yoğurdunun yanı sıra bizim yemeklerden de tattırıyorum.

  • Ekmek yemeye bayılıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder