26 Mayıs 2010 Çarşamba

Ek Gıda V (Son Durum)

Son durumda günlük rutin aşağıdaki şekilde oluştu:

07:00/ 07:30 Emzirme
08:00/ 08:30 Kahvaltı
09:30 Yoğurt
10:00 Uyku
12:30 Emzirme ya da Sebze Püresi (Eğer ben eve gidebilmişsem önce emziriyorum)
14:00 Emzirme ya da Sebze Püresi
15:00 Uyku
17:00 Emzirme
18:00 Meyve
20:00 Muhallebi, Mama ya da Çorba
21:15 Emzirme ve Uyku

Sekiz aylık olduktan sonra akşamları mama ya da muhallebi yerine evde yapılmış çorbalardan verebileceğimiz söylemişti. Ben de mümkün olduğunca bu çorbalardan hazırlıyorum. Genelde biz yemek yerken 18:30 gibi bizimle atıştırıyor, biraz da çorba içebiliyor. Duruma göre saat 20:00 deki çorbasını ya da mamasını yarım ölçek veriyorum.

Evde hazırladığım çorbalar; ekşili köfte, tavuk suyuna düğün çorbası, tavuk suyuna şehriye çorbası.. Bunlar dışında başka ev çorbaları da verilebilir tabii ama ben şimdilik sadece bunlardan verdim.

Ayrıca bizimle beraber evdeki sebze yemeklerinin de tadına baktı. Mesela türlü yaptığımda çorba yerine türlü verdim. Semizotu verdim. Pilav verdim. Yemekleri az tuzlu yapıyorum ki Ayaz'a da tattırabileyim.

Ona özel yaptığım hiçbir şeye tuz ya da şeker koymuyorum. Bize yapılan çorbalara da Ayaz için ayırıp sonra şeker koyuyorum.

Bir yemeği ya da çorbayı en fazla bir kez ısıtarak veriyorum. Yani iki gün veriyorum.

Ayrıca eline kemirmesi için meyve dışında havuç ya da salatalık da veriyorum bayılıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder