11 Nisan 2012 Çarşamba

Ayaz dedi ki; bebek alalim..

Ha buraya yazıyorum, Ayaz kardeş istiyor.
Dedi ki; anne bebek alalım, senin karnına koyalım..
Dedi ki; anne ben onu uyutacağım, masal anlatacağım, ninni söyleyeceğim..
Dedi ki; ben onu emziririm..
Dedim ki; o olmaz oğlum anneler emzirir, sen biberonla verirsin sütünü. ancak onun içinde büyümesi gerekir.
Dedi ki; tamam. ben ona hergün kahvaltı hazırlarım..
Ben: kahvaltı için biraz büyümesi gerekecek. o hep benim kucağımda olmak isteyecek, sen kızmaz mısın?
Ayz: kızmam, ben de kucağıma alırım.
Ben: peki sen onu uyutursun sonra ben de seni uyuturum olur mu?
Ayz: olur.
Ben: peki o sık sık ağlayacak, hep ilgi isteyecek, seni rahatsız edecek..
Ayz: ben ona keloğlan açarım..

Ne diyeyim, her şeye bir ceva,. dil pabuç..
Oğlum kuzum, ben sen iki yaşına gelene kadar tv izleme diye ne eziyet çektim ne keloğlanı diyemedim tabii.

Şuanda komşumuzun, kocacığımın ortağı ile eşinin ve tabii son olarak Hande&Onur'un bebek beklemesinin büyük payı var tabii.. Hepsine sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder